Hoi hoi, Ik ben nu 9.5 weken zwanger. Vraag me alleen of dit allemaal erbij hoort; - erg koud - moe moe moe - futloos - stemmingen veranderen (huilen, lachen, zenuwachtig om niets) - gevoel van griep in mn lichaam, hele dag door. - duizelig Ik ben nogal iemand die het niet prettig vind als ze geen controle heeft over dr lichaam dus ben bang dat ik daar ff aan moet wennen tijdens de zwangerschap Bovenstaande dingen zullen er wel bij horen denk ik he? Zijn dit de befaamde 12 weken klachten? Dank jullie wel Groetjes Marieke
ja hoor, join the club alleen die duizeligheid zou ik even in de gaten houden, kan van een lage bloeddruk komen maar ook van ijzertekort
yep hoort erbij. De moeheid kan soms erg vervelend zijn. je futloos voelen is ook een soort moeheid. Ik las vaak dat je het juist warm zou hebben maar ik heb het ook vaak koud. Dan kruip ik lekker onder de dekens. Die stemmingen horen er ook bij. Hormonen zorgen ervoor dat je het ene moment kan lachen en dan opeens kan gaan huilen. duizelig weet ik even niet. kanook dat je dan iets tekort hebt in je lichaam. Maar wat bedoel je met de beruchte 12 weken klachten?
Hoi, Daarmee bedoel ik de 1ste 3 maanden....hoor dat de klachten daarna kunnen wegtrekken! Let's hope so groetjes
oke hahaha ik snapte niet waar je het over had. Maar dat klopt. Bij veel zwangere vrouwen trekken veel van die klachten weg. Bij mij is de moiheid helaas gebleven maar mijn misselijkheid waar ik heel veel last van had is gelukkig weg. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap
Nog ff.... Bedenk me net dat ie duizeligheid natuurlijk ook ban zenuwen kunnen komen. Ik heb veel last van hyperventilatie en door mn stemmingen nu, merk ik dat ik er veel gevoeliger voor ben. Heb er veel meer last van dan normaal....zou de duizeligheid ook kunnen verklaren. 2 weken geleden is mn HB etc etc nagekeken en toen was t goed nl. Grt en alvast bedankt voor de reactie!
oh dat zou ook heel goed kunnen Marieke, zenuwen en hyperventilatie kunnen zeker duizeligheid veroorzaken, vervelend voor je zeg, dat dat nu erger is, sterkte!