Tig symptomen en testen zeggen nog steeds "niet zwanger

Discussie in 'Over deze site' gestart door miekkie, 24 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmmm.... als je zwanger bent, neem ik aan dat je nog niet zo lang zwanger bent... en toch al zo snel verandering bij je buik?..en dan al bij je navel... !!!???
    ik zie hier nu pas verandering in komen niet dat mijn buik niet groot is, want dat is hij zeker wel, alleen sinds kort is er pas verandering bij de navel te zien daarvoor was het voornamelijk onder mn navel... aangezien de baarmoeder met 16 weken nog onder je navel zit....en ik ben nu bijna 19 weken zwanger...

    ik hoop dat je dokter je meer informatie kan bieden... en misschien kan je beter van het slechtste uitgaan... ( jolanda's verhaal) dan is het nieuws om te horen dat je misschien toch WEL zwanger bent alleen maar Beter... !!!
    tis een suggestie veel succes en ik hoop met je mee dat je toch zwanger bent.. :D

    gr. sarah
     
  2. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    We wachten het af. Al denk ik niet dat ik schijnzwanger zal zijn, vooral omdat ik daar helemaal niet mee bezig was, want het was nog absoluut niet de bedoeling!
    Morgen ga ik en bezoekje brengen aan de huisarts en hoop ik al iets meer duidelijkheid te krijgen al zal dit pas volledig duidelijk kunnen worden wanneer ze een of ander onderzoek hebben gedaan en daar zal ik de uitslag helaas morgen nog niet van hebben.
    Vandaag heb ik alweer de hele dag pijn in mijn buik en ben ik weer een beetje draaierig/ duizelig. De vermoeidheid is er eigenlijk elke dag wel. Heb door al die verschijnselen toch sterk het gevoel dat het eigenlijk niets anders kan zijn dan zwangerschap. En dan mag ik ontzettend hart hopen dat dit geen buitenbaarmoedelijke is.... Maar dat er een klein mensje aan het groeien is op de goede plaats in mijn buikje.
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik hoop op het beste voor jou... en ik hoop dat je dokter je duidelijkheid kan geven... Vraag anders gelijk om een bloed onderzoek om het zeker te weten... en anders om een verwijzing naar een gyn. dan weet je het gewoon 100 % zeker.

    gr. sarah
     
  4. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Thanks Saraah, Ik zal morgen bij de huisarts aan proberen te sturen op onderzoek zodat ik 100 procent zekerheid krijg, want ik zit wel honderd keer per dag naar mijn buik te kijken en steeds maar weer te lezen op deze site of ik door jullie ervaringen misschien nog wat wijzer kan worden.
     
  5. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Vannacht halve nacht niet geslapen en helemaal krom gelegen van de buikkrampen en -steken. Vandaag kan ik alleen maar zachtjes en krom lopen van de pijn in mijn buik.
    Net naar de huisarts geweest. Ze hebben nu naar het HcG gehalte in het bloed en naar nog wat andere dingen (prolactine, suiker, hb, bezinking etc) geprikt. En mijn darmen waren zo ontzettend onrustig dat ik een laxeermiddel heb gekregen (weet iemand of dit geen kwaad kan als ik zwanger blijk te zijn?).
    Nu moet ik een week (!!) wachten op de uitslag. Wanneer daar niets uitkomt, gaan ze eens even grondig onderzoek bij me doen om uit te zoeken wat het dan is waar ik allemaal last van heb.
    Zucht, weer een week vol spanning en afwachten...
     
  6. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Heel veel sterkte meis.
    Ik zal aan je denken

    vosje
     
  7. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    probeer maar aan iets anders te denken deze week,hoe moeilijk het ook is... ga leuke dingen doen, dan vliegen de dagen... en dan heb je snel de uitslag.
     
  8. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Nou, de tig symptomen die ik al bijna twee maanden lag heb, hebben volgens de huisarts niet gewezen op zwangerschap. Ben vanmorgen naar de huisarts geweest en het HcG in mijn bloed was niet verhoogd en volgens de huisarts is het nu dus 100 procent zeker dat ik niet zwanger ben.
    Echter zelf wil ik het nog steeds niet geloven, want mijn buik is echt dik. Normaal gesproken is deze meer dan plat en nu is die echt super bol. Geen vet, maar echt opgeblazen. En dat terwijl ik in de laatste drie maanden ook nog 3 kilo ben afgevallen.
    Ook had ik nu al ongesteld moeten worden, maar dat ben ik ook niet. Daarover zegt de huisarts dat dit kan doordat ik ben afgevallen. Ja, van die 3 kilo zeker... Echt niet.
    Voor mijn obstipatie ben ik vandaag dan toch maar begonnen aan de laxeerpoeders. Verder moet ik naar de internist, maar in ons eigen ziekenhuis is over zes weken pas plaats, dus moet ik nog even een paar andere proberen.
    Misselijk, duizelig, extreem vermoeid, obstipatie, bloedend tandvlees, melkdruppeltjes uit tepels, opgeblazen buik, emotioneel; kan het ook iets anders zijn dan ZWANGERSCHAP??????
    Naar mijn idee nog steeds niet. Wat denken jullie ervan?
     
  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Als er geen hcg in je bloed zit ben je echt niet zwanger, volgens mij.
    Ik kan er met mijn 'boerenverstand' niet meer van maken.

    Ik zou wel een lichamelijk onderzoek vragen, want er is kennelijk wel iets anders aan de hand in je lichaam.

    Pim
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je niet zwanger bent.
    Het klinkt mij in de oren als een schijnzwangerschap :oops:
    Dat bedoel ik niet rot hoor.

    Ik hoop dat je er snel achter komt wat er dan wel met je is.\

    groetjes
     
  11. Lucia26

    Lucia26 Lid

    21 feb 2006
    23
    0
    0
    Hoi Miekkie,
    Wat een onzekerheid voor jou, lijkt me erg moeilijk.
    Ik heb ooit ook eerder een opgezette buik gehad en zwangerschapsklachten. Dat bleek te zijn omdat mijn darmen van streek waren. Door obstipatie kreeg ik een dikkere buik. Hoop natuurlijk wel voor je dat je stiekem toch zwanger bent!!!

    Groetjes Lucia
     
  12. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Hai Lucia,

    Maar had jij dan eerst ook alle zwangerschapssymptomen en toen je deze symptomen al een paar weken had pas de obstipatie? Dit is namelijk bij mij het geval! Vind het erg vreemd en weet ook niet of er uberhaupt nog wel een mogelijkheid is dat ik zwanger kan zijn. Maar toch hoor je weleens van die verhalen, of heb ik dat helemaal verkeerd?
     
  13. lightmorebh

    21 sep 2005
    20
    0
    1
    tuinbouwmedewerker
    zoetermeer
    ik heb dezelfde klachten ook al een paar maanden. terwijl ik de pil slik en dus ook ongi wordt de dokter houd het op een hormonale kwestie maar ik ga me nu door laten sturen om te kijken of het zaakje van binnen nog wel in orde is. want denk iedere dag zal het wel of niet. en eet ineens ook veel meer en ben dus ook dikker geworden.en heb hetzelfde met mijn buik maar ik heb ook een spastiche darm dus daar kan het ook van komen. maar ik heb zelfs de banden pijn gevoelt. dus denk dat mijn llichaam goed in de war is.mijn borsten zijn ook een cup gegroeit en ben sinds 2 dagen weer misselijk maar het went. en ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn.
     
  14. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Laat jij je naar een gynaecoloog doorsturen dan Lightmorebh?? Ik ben dus naar een internist doorgestuurd en kan daar deze week al terecht. Ze zullen me wel niet naar een gynaecoloog doorsturen omdat alle testen zeggen dat ik niet zwanger ben. Heb jij al wel testen gedaan op zwangerschap dan?
    Ik ben begin februari dus gestopt met de pil, omdat ik dacht zwanger te zijn. De laxeermiddelen hebben inmiddels geholpen, maar dit zat volgens mij toch niet erg verstopt en mijn buik blijft dan ook net zo dik. Normaal is die echt superplat en gespierd, nu is die kogelrond. Het lijkt echt een zwangerschapsbuikje, zo strak rond. En dat terwijl ik juist minder eet en ben afgevallen.
    Ik begrijp er in ieder geval helemaal niets meer van, vooral omdat ik nu ook nog maar niet ongesteld word...
     
  15. lightmorebh

    21 sep 2005
    20
    0
    1
    tuinbouwmedewerker
    zoetermeer
    ik weet niet waar ik naar toe gestuurd wordt weet alleen dat mijn moeder wil dat ik van binnen eens goed nagekeken wordt want dit vind ik niet leuk meer.lichamelijk is het niet leuk maar geestelijk ook niet. want we zouden wel graag een kindje willen maar ben bang dat we nog eigenlijk te jong zijn maar komt het ongewenst houden we het zeker.heb jij soms ook erge steken in je buik op verschillende plekken en het gevoel dat je ongi moet worden want dat heb ik eerst 3 weken heel erg gehad nadat ik ongi was geworden en nu heb ik het af en toe en dan denk ik hee ik moet nog lang niet ongi worden
     
  16. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Ja, ik heb al ruim drie weken last van ongesteldheidsachtige buikkrampen-/steken en dan inderdaad op verschillende plekken van mijn buik. Maar op dit moment had ik dan ook al lang ongesteld moeten zijn.
    En vooral 's avonds blaast mijn buik zich helemaal op en ben ik zo rond als een tonnetje.
    Nou ja, ik moet maar even afwachten wat de internist gaat zeggen deze week. Misschien dat ze wel een echo maken ofzo.
    Maar volgens mij is de kans zo goed als 0 dat ik zwanger ben. Want ik denk toch dat een bloeduitslag zo'n beetje honderd procent duidelijkheid geeft?
     

Deel Deze Pagina