haha, ja zo ongeveer wel. Ons zoontje slapt op de buik, dus vaak an de ene of de andere kant naast zijn hoofdje! Zo groot is de wieg ook niet!
Hier ook nog een kleintje die naast mij slaapt zodat ik makkelijk de speen terug kan stoppen. Maar dan vraag ik me af; met een doekje of knuffel je speen valt hij er toch juist sneller uit? Als ik bv ( overdag ) zo'n speenkoordje gebruik dan trekt ze haar speen veel sneller uit haar mond als ze met haar ampjes op ontdekkingsreis is. En als er iets aanhangt, dan is de speen zwaarder en als ze dan half in slaap valt, dan valt denk ik de speen eruit?
's Nachts valt het wel mee. We zetten het meer in als middel om wat tijd te rekken als hij wakker wordt, want na 1 keer de speen geven, wil hij na ongeveer 3 kwartier alsnog de fles. Ik wacht op het moment waarop we hem de speen geven en we vervolgens opeens de volgende ochtend weer wakker worden Maar overdags... ja pfff, dan blijf ik soms heen en weer lopen. Soms valt het heel erg mee, soms blijf ik voor mijn gevoel bezig. Hij valt niet zo vaak in een diepe slaap, blijft dus erg oppervlakkig slapen, met als gevolg dat hij steeds wakker wordt en pas verder slaapt met de speen (en anders gaat hij huilen).
bedankt voor de reacties meiden als ik het zo lees zal het voorlopig nog wel zo blijven (nou ja het is in ieder geval goed voor mn lijn)