Ik ga dan wel woensdag pas naar Etos, maar misschien kunnen we hier onderling dubbele armbandjes ruilen?
Had net zelf een topic geopend had deze nog niet gezien. Hierbij mijn topic linkje. http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/212214-etos-wk-armbandjes.html Ruilen ik ben voor!
ik wist niet dat de etos ook al wk bandjes had de plus wel die is dochterlief aan het sparen, maar tot nu toe nog steeds geen nederland
Suzan, welke heb je nog nodig? Caruli, idd, Etos heeft ook een actie en AH heeft volgende week ook een andere WK actie... PFFF
Truus; ik heb alleen de blauwe met het klompje nog maar. Verder nog niks. Alles wat ik moest hebben hadden ze niet bij de Etos. Dus moest naar de Trekpleister uitwijken helaas
ik heb de leeuw en de klompjes dubbel. Verder ben ik zelf al compleet, dus hoef er niets voor te hebben. Ik hoor wel als je ze hebben wilt!
ik wil ruilen!!! ik heb die met rood-wit-blauwe kraaltjes dubbel ik heb zelf nu dus, met de kraaltjes en een oranje met een shirtje...
Ik wil graag ruilen!!! Ik heb drie armbandjes...alle drie het oranje bandje met molentje. Ik wil er graag twee van kwijt en ruilen tegen twee andere. Iemand interesse???
mamajuf ik wil wel ruilen met je. ik één met leeuw jij met molentje? pb me maar even je adres dan doe ik dat ook en ruilen we ze oke?
Ik zou ook wel graag een paar van die wk armbandjes willen. Ik kan ze ruilen tegen een setje beesie's van de ah? Ik heb een rode, wite, blauwe en een oranje.
Ik zoek nog: rood, wit, blauw, voetbal, jurkje vlag molentje, leeuw (onderweg van Truus) Klompjes (onderweg van Truus) Heb helaas geen dubbelen om te ruilen. Wel DE punten
ik heb nog 2 armbandjes in de aanbieding, bijde rood wit blauw. Ik hoef er geen andere armbandjes voor terug, spaar ze niet namelijk als iemand iets er voor over heeft hoor ik het wel
Ik heb er nog 5 nodig. nl de leeuw, de bal, het oranje bolletje, het molentje en de leeuw. Helaas heb ik er nog geen een om te ruilen. Ik heb wel beesie's om eventueel te ruilen.