Tigerlily ?!

Discussie in 'De lounge' gestart door , 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb er maar 1 woord voor: afschuwelijk.
     
  2. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ik vind dat ook belachelijk , allemaal die vreemde namen , de raarste die ik ooit gezien heb was toen een vriendin van mij bevallen was in het ziekenhuis en toen hong er een geboortekaartje van een mevrouw die haar dochtertje Roodnelleke had genoemd ..... :(
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.608
    3.494
    113
    :confused: Dat meen je niet!
     
  4. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ik heb 3 keer het kaartje doorgelezen , en ik weet het wel heeel zeker dat het kind zo heette .... zo zielig voor die kleine ...
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.608
    3.494
    113
    Ja, zeker zielig voor het kind. Denken die ouders dan nooit na, je moet er je hele leven mee doen. Zeg Roodnelleke waar ga je hene, zo alleen, zo alleen...ga naar grootmoeder koekjes brengen...
    Weet je wat ik ook zo'n vreemde naam vind, Splinter. Ja, dat is ook een echte naam. Wij hadden een jongen in de buurt die zo heette. Mijn vader was een keer wat in de war en die vroeg aan die ouders hoe het nu toch met Spijker was.
     
  6. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Haha ik vind het wel grappig.
    Hier alle namen van de kinderen van Bob Geldof en Paula Yates, en die Tigerlily is geloof ik inderdaad van haar en Michael Hutchence:

    -Fifi Trixibelle
    -Peaches Honeyblossom
    -Tiger Lily Heavenly Hirani
    -Little Pixie

    Hahaha wat erg! [​IMG]
     
  7. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    niet mijn smaak...tigerlily :(
     
  8. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zou mijn keuze niet zijn.
     
  9. Niet meer actief

     
  10. mobius

    mobius Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Super hahahaha :D :D :D
    Lig hier in een deuk.
    Alleen jammer voor die kinderen natuurlijk. De meeste kunnen hun namen niet eens spellen als de andere kindjes van de klas hun namen voor het eerst gaat schrijven :(
    En stel je voor dat de leraars de kinderen moeten afroepen voor de klas of school...iedereen gaat altijd beginnen lachen... of in het geval van die kleine van mijn collega...die gaan altijd een verkeerde naam uitspreken! :(
    Of op het stadhuis, dokter, overal waar ze zich moeten inschrijven of hun naam opgeven diezelfde klucht! Pfff, ben ik blij dat ik gewoon Eva heet hoor :p

    Ocharme die leraars...die moeten in het begin van het schooljaar eerst huiswerk maken: alle namen van de kindjes leren schrijven en uitspreken :D :D :D
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik kan niet alle namen meer herinneren, maar toen mijn mannetje de krant onder mn neus schoof riep ik meteen wat een namen,..pfff niet alleen die tijgerlelie vond ik niks, maar dan nog eens , in mn ogen, 4 lelijke namen,........eentje was pate ofzo?
    haha vd 4 dan toch maar de tijgerlelie,.... :(
     
  12. Niet meer actief

    hahaha dat si waar.. en uhh Eva, ook ik heb het probleem hoor met de naam van mijn bink, alhoewel ik hem ook niet echt standaard vind, maar mensen maken er creaties van dat ik denk van uhhhhhhhhhhh zou jij je kind zo noemen muts! pfffffff

    Het is gewoon Joaquin (spreek je uit als Joakien) niet moeilijk doen ;) maar ze maken e zelfs van (uitspraken als Joakwin, sjoakwin, jookien) kom op!
     
  13. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Tja, mijn smaak is het niet maar ik vind het ook niet spuuglelijk.
    Ach, ieder zijn smaak, toch?
    alleen , het probleem is, vind je het over 20 jaar ook leuk, of belangrijker, vind je kind het leuk straks?
    Ik vind dat je daar wel aan moet denken als je een naam kiest.
     
  14. mobius

    mobius Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ja maar zeg nu zelf...Joaquin is wel een heel erg leuke naam he ;)
    En een pracht van een bink trouwens! ;)
     
  15. Niet meer actief

    Wij vonden Joaquin ook een geweldige naam.... ;) en natuurlijk is het een pracht van een bink hehehehehe kijk naar de moeder pfffffffffff :) wat een humor weer hiero...

    Maar Joaquin heeft mijn mannetje verzonnen, normaal komt er niet veel creaties uit die mond van hem, maar toen hij deze zei.... ik was verkocht hoe komt ie daar nu weer bij dacht ik nog.. heb 3 maanden voordat ik moest bevallen de naam verteld aan onze ouders en zussen, zodath un wel konden wennen hoor.... want me moeder had er big troubles mee... ;) en toen ze hem geboren zag worden zei ze in 1x JOAQUIN! :)
     
  16. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ja, wie noemt zijn kind nu Beertje... :confused:
    En Tijgerlelie vind ik nog afschuwelijker... echt weer zo'n BN-er die iets aparts moet... :(
     
  17. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    leuke naam, niets voor mij maar wel leuk
     
  18. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Totaal niet mijn smaak :(
     
  19. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    @Hope:
    Pate is haar achternaam, Engelstalig.

    En over Joaquin, ik had begrepen dat je Wakien zegt..
     
  20. Niet meer actief

    uhhhh nee mijn zoontje heet dus Joaquin, maar spreek je gewoon zo uit JOAKIEN en niet anders :)
     

Deel Deze Pagina