Tijd als koppel of tijd als gezin?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zwitsal, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier doen we dat altijd beide gecombineerd

Bijv midweekje weg of vakantie , overdag gezellig met de kinderen dingen doen en als ze slapen tijd voor ons, geen tv geen telefoon geen internet gewoon een pakje kaarten of rummikub of in het restaurant een biefstuk menu to go mee nemen naar het huisje en gezellig samen onder een heerlijk gesprek lekker eten.

2. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ja idd, er zijn dagen dat we elkaar maar een kwartiertje zien, mede daarom ga ik ook minder gaan werken.
    En we hebben 1x in de 4 weken een weekend samen vrij.

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Ik denk dat het voor iedereen goed is om dit uitstapje te maken. Voor je zoontje zodat hij met andere mensen is die gek op hem zijn, geen idee hoe oud hij is, maar er komt een dag dat hij iedere dag naar school gaat en als koppel maar 1x in de 4 weken samen zijn lijkt mij heel pittig.

Dus lekker gaan en niet schuldig voelen! Zorgen voor een lieve oppas en dan is er niets aan de hand!

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @Zwitsal

Ik zou het echt niet zien als in de steek laten. Je zoon heeft altijd 1 van zijn ouders om zich heen dus hij komt geen aandacht te kort. Ik zou me dus ook niet schuldig gaan voelen.
    Mijn kinderen zijn regelmatig bij hun tante of logeren zo nu en dan ergens. Het is voor een kind toch een verrijking als het meerdere vertrouwenspersonen om zich heen heeft. Dat als ze niet bij 1 van ons terecht kunnen dat ze ook anderen hebben.
    Mijn zoon gaat 2 dagen naar de bso en mijn dochter naar de oppas. Dat vinden ze alleen maar leuk.

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Overdag met z'n alle, savonds oppas en samen lekker uit eten

6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Poeh, dat lijkt me best moeilijk als je elkaar zo weinig ziet. Dus ga lekker voor een dagje samen met je man!

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Jullie kind heeft jullie allebei nodig in zijn leven, dus investeer ook vooral in je relatie.
    Is mijn mening in ieder geval.

Biggetje100 en littlemunchkin vinden dit leuk.
  8. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28
    Grote vakanties doen we als gezin. Maar sinds we 2 kinderen hebben, gaan we wel af en toe eens een date night doen waarbij de kinderen een nacht uit logeren gaan naar de ouders/schoonouders en nu de jongste ook 2,5j is, gaan we eens 1 of 2 nachten weg. Maar dat is het langste ook.

Het is een mooie verdeling van onze tijd samen, en de tijd met ons hele gezin en het werkt voor ons.

Deel Deze Pagina