moet je perse op dezefde tijd tempen ik vind het moeilijk want werk in de zorg en moet vaak heel vroeg op,en slaap soms wel es uit,dan scheelt het vaak 2 a 3 uur maakt dit uit
Liever wel, maar het kan ook wel wat later of vroeger (dan moet je wel een aantal uren geslapen hebben)
ik zet er de wekker voor. ook als ik vrij heb.. eerst ff tempen en daarna weer lekker doorslapen. succes.
Ik zelf ben nu voor de tweede keer bezig om te tempraturen omdaty ik de vorige keer hetzelfde deed als jij gewoon wanneer ik wakker werd dat zei de dokter ook tegen mij totdat ik met de lijst bij hem kwam en hij mij vroeg of ik ook ziek was geweest in die periode ik zei nee. Toen kwamen we er achter dat ik dus op dezelfde tijd elke morgen moet meten en dat doe ik nu ook heb er zelf ook moeilijk mee want werk niet ben huisvrouw en meot dan elke ochtend mij wekker zetten en slaap elf ook het liefst uit dat doe ik dan ook maar eerst even de wekker zetten om te meten en dan slaap ik verder. Hoop dat je hier wat mee kunt. Liefs manuela