Tijd doorbrengen met je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door mokka88, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Oef dat is knap de tv en telefoon uit !
    Dat zou bij ons wel een moeilijk dingetje zijn!
    Wel gaan we met regelmaat in de weekenden samen uit eten of met ons kindje na pannenkoekhuis of gezellig shoppen.
    Het zijn voornamelijk de doordeweekse avonden dat ik me verveel ofzo

2. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Dat is fijn als iemand je haar borstels Hihi kan ik ook zo van genieten !

3. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Ja dat is begrijpelijk jullie zien elkaar alleen in het weekend en dan ben je weer blij elkaar te zien!

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Wij zitten eigenlijk alle avonden op de bank voor Netflix haha. Gelukkig vinden we dezelfde series leuk :)
    Ik ga meestal vroeger naar bed. Manlief redt het op 6 uur slaap, maar dat trek ik niet meer sinds de kleine er is en er 's nachts vaak een speen gegeven moet worden. Ik slaap namelijk niet snel weer daarna.
    In het weekend doen we wel veel leuke dingen: wandelen, ergens koffie drinken, ergens lunchen, winkelen, op visite bij familie of vrienden.
    Doordeweeks heb ik 2 dagen vrij dan doe ik een deel huishouden en heb altijd wel een fysio afspraak voor de kleine, maar ook dan ga ik wandelen of met een vriendin iets doen. Mn man is ook een dag vrij en ook die doet iets van huishouden en gaat lekker op een terras zitten ofzo.

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wij zijn 15 jaar samen, mijn man werkt wisselende diensten.
    Ik heb vaak weken dat ik in de avond alleen thuis ben, en dan doe ik lekker mijn eigen ding.
    Fotoboeken maken, kasten uitmesten, met vriendinnen bijkletsen.....
    Maar de avonden dat we samen thuis zijn kijken we altijd samen series.
    Gelukkig hebben we dezelfde interesse qua films en series, dus dat is echt een ding voor ons samen.
    En sowieso de eerste avond dat mijn man thuis is na een avond/nacht dienst hebben we altijd stokbroodjes en toastjes met salades savonds op de bank.

6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wij hebben eigenlijk bijna nooit een avond samen.
    Maar als we die een keer hebben zitten we vaak lekker op de bank. Chips en drinken erbij. Praten of een boek lezen. Verveelt eigenlijk nooit. Maar dat komt denk ik ook doordat zulke avonden zeldzaam zijn doordat mn man altijd werkt.

7. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ooh dat zou ik ook best willen
    Naja misschien ook niet :p hij kan niet zo goed zachtjes doen
    Maar het idee dat ie zo lief en onbaatzuchtig je haren zit te strelen super romantisch

Vond het idee van massage ook leuk

Wij hangen ook op de bank
    Soms denk ik moeten we niet meer?
    Maar vind het eigenlijk wel lekker gewoon uitrusten geen sociale verplichtingen om gezellig te doen gewoon even helemaal niks

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier al ruim 15 jaar samen. En nu een redelijk burgerlijk leven! Hebben wel heel wat ruige en veelbewogen jaren gehad. Tis nu wel wat saai, maar goed ben nu ook zwanger. Hij heeft wel de afgelopen maanden veel leuke uitstapjes gemaakt. Gunnen we elkaar ook!

Ik werk onregelmatig dus ben dan 2 tot 3 avonden per week niet thuis, dus heeft hij zijn avonden met sport. Hij gaat om het weekend naar voetbalwedstrijden en soms de kroeg. Als ik niet zwanger ben ga ik wel is na werk langs vriendinnen ff wijnen.
    Maar meestal brengen we onze avonden of naast elkaar door. De een kijkt tv en ander telefoon of ipad. Ook samen kijken we series en films. Ik ga meestal later dan hem naar bed. Ik heb wel echt behoefte aan "ik" tijd van 23-24u.
    We praten vooral veel tijdens het eten. Meestal zodra onze dochter op bed ligt, wil ik vooral ff zelf ontladen in stilte.

Verder gaan we graag samen naar feestjes en verjaardagen. Af en toe samen uiteten. We doen graag festivals en feesten samen. Alhoewel ieder gaat ze eigen gang maar het los van elkaar beleven vinden we toch minder leuk. Maar goed volgende zomer kunnen we weer af en toe samen :)

9. Logan

Logan Niet meer actief

Doordeweeks om en om sporten en weekenden vaak visite.

Deel Deze Pagina