Ik ben op zoek naar een naam voor zowel een jongen als een meisje. Onze dochter heet Tess en we willen wel graag dat het hier bij past. Geen namen die beginnen met een T, N of P ivm onze eigen namen (verwarrend bij post) en ook niet eindigend met een M ivm onze achternaam. Daarnaast houden we van stoer en kort, liefst 1 of 2 lettergrepen. Er zijn een aantal namen die wij leuk vinden, maar die niet kunnen ivm (directe) familie en goede vrienden. Hierbij deze namen als voorbeeld van wat wij wel wat vinden, maar het dus sowieso niet gaat worden: - Anne - Emma - Esmee - Isa - Kim - Lieke - Marit - Nina - Roos - Bart - Jesse - Joeri - Tom Graag jullie tips en ideeën! Groetjes Pauline
Ik vind Lynn wel heel erg leuk, maar mijn man niet... Maar helaas nog geen naam gevonden die wij leuk vinden! Of zijn we te veeleisend?
Mijn lijstje wordt ondertussen wel wat langer, maar ik ben nog geen naam tegengekomen die er echt uit springt! Iemand anders nog ideetjes?
Tess & Bente Tess & Stella Tess & Simone Tess & Fenna Tess & Kyara Tess & Dani Tess & Evy Tess & Sem Tess & Kris Tess & Sam Tess & Max Tess & Colin Iets leuks erbij?
Bedankt voor alle reacties! We hebben inmiddels een lijstje, maar we zijn er nog niet over uit. En vooral de jongensnamen zijn erg schaars hier... Tips zijn dus nog steeds welkom!! En ook ben ik wel benieuwd wat jullie vinden van de namen op onze lijstjes. Dit is wat we tot nu toe hebben: Ella Eva Jill Linde Lynn Vera Liam Quinn
Tess & Livia Tess & Fien Tess & Saar Tess & Sanne Tess & Nynke Tess & Boaz Tess & Luuk Tess & Ezra Tess & Ryan Tess & Dani Succes ermee!!