Reclame maken in een topic voor navelstrengbloed-opslag?

Discussie in 'Over deze site' gestart door merah, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.483
    4.952
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    In het topic waar ik geregeld schrijf is iemand opgedoken die onder de naam 'SSCB NL' reclame maakt voor het opslaan van eigen navelstrengbloed (voor eventueel later gebruik) in Zwitserland.
    Mag dit zo maar?
    Ik vind het eigenlijk een hele slechte zaak dat een forum als dit gebruikt wordt door iemand die er zelf finincieel beter van probeert te worden...

Daarbij is het opslaan van eigen stamcellen voor 'stel dat' een ethisch vraagstuk, waar men in Nederland nog totaal niet uit is...

Ik vind het erg dubieus...

2. Jel

Jel Niet meer actief

Raar ja.

En ik vind het ook een beetje ongepast (sowieso ongepast) om dit in een topic over wie aan zijn 1e IVF begint, te plaatsen.

Hoop dat het gauw verwijderd word. Dit kan niet de bedoeling zijn op dit forum.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Als je berichten tegenkomt die (mogelijk) tegen de regels zijn kan je die melden via het melden icoontje van het betreffende bericht (het verkeersbordje rechts bovenin). De moderators of ik zullen er dan naar gaan kijken.

Ik heb de berichten uit jullie topic gehaald.

Lotte

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.483
    4.952
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Lotte, dank voor je reactie.
    Ik zat al te zoeken hoe ik dit zou kunnen melden bij een moderator, maar kon het niet vinden.
    Goed dat ik het nu weet!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Doe ik deze weer dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina