Ik prijs mezelf steeds meer gelukkig dat ik de eerste 12 weken 'gemist' heb. Ik vind het nu al zo lang duren xD
Ja dat wachten is niet leuk hè maar hoort er helaas bij! Ik heb morgen mijn 1ste echo Hopelijk zit alles goed!
Bij mij ging het voor mijn gevoel ook super langzaam tot ongeveer 14 weken... Toen begon ik me ook weer wat beter te voelen en ging de tijd van nature ook iets sneller. Gelukkig maar, als je je hele zwangerschap bezig bent met weken tellen word je er niet heel blij van geloof ik!
Op het moment vind ik het te snel gaan. Er moet nog zoveel gedaan worden, haha. Bij mn dochter hadden we alles vroeg klaar, toen was ik haar er echt uit aan het kijken op het laatst. Maar nu hoop ik dat alles op tijd af komt. Al ben ik ik alle symptomen en kwaaltjes wel zat nu.
Ik denk zodra ik de 12 weken voorbij ben, dat dan alles echt snel zal gaan. Het is nu echt uitkijken naar 28/07. Nog 19 dagen.. Zodra ik weet dat alles goed zit met mijn beub, dan ga ik echt voor spullen kijken..
Ja, die eerste weken blijven enorm spannend (en de rest eigenlijk ook wel). Ik was erg blij toen ik hem voelde bewegen, dan kun je zelf ook voelen dat er echt een baby zit.
Vind de tijd ook zo langzaam gedaan. En me ticker staat ook al een paar dagen vast hiji lijkt t nog langzamer
Ooohw ben gelukkig zo te zien niet de enige ongeduldige ^_^ Ik wacht op mn afspraak van t zh.. vermoedelijk 7e week dat ik mag.. nog dik 3 weken. . Grrrrr! Stom! (Niet dat ze eerder veel bijzonders kunnen zien) Maar ik kan wel tig keer op een dag op mn agenda kijken. Hahahaha
Erg is dat he! Ik leef ook echt van echo naar echo en de tijd daartussen duurt voor mijn gevoel ook echt eeuwen! Ik zou blij zijn als ik volgende week de 12 weken echo heb gehad en weet of ons kindje "gezond" is.