Tijd gaat zo traag!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tilleke, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Waarschijnlijk een bekend iets als jullie dit lezen, maar wilde het toch ff met jullie delen!
    Ven 9,5 week zwanger en 1,5 week geleden bij echo van 8 weken een hele mooie echo gezien met kloppend hartje en het zag er allemaal erg goed uit! Heb sinds een weekje of 2 ook de bekende kwaaltjes, wat ochtendmisselijkheid of als ik te weinig eet, snel moe, met momenten meer hoofdpijn, meer puistjes etc.
    1 mei hebben we termijnecho en de tijd gaat echt als een slak voorbij!!!!
    Ik weet niet hoe het komt maar blijf toch dat onzekere gevoel houden of het allemaal wel goed gaat en of ik geen miskraam krijg oid, terwijl er daar ook helemaal geen aanleiding voor is ofzo.
    Kennen jullie dat onzekere gevoel?:)

2. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Erg is dat he....

Daarna duurt de 20 weken echo weer heel lang haha

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat onzekere gevoel herken ik alleen van voor de eerste echo. Daarna niet meer. Maar ik herken wel je gevoel over de tijd die voorbij kruipt..

4. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik moet ook zeggen dat na de echo van 1,5week geleden het gevoel al wel veeeel zekerder is hoor!! Maar denk gewoon dat ik het af en toe nog niet helemaal kan geloven dat ik gewoon zo'n klein prulletje heb zitten..!!

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Het duurt héél lang... Hoop snel beweging te gaan voelen, dat is zó leuk :D

6. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het gevoel heel goed. Ben dan wel over de 12 weken heen maar het blijft langzaam gaan voor mijn gevoel. Die 20 weken echo lijkt nu zo zo ver nog meer dan 5 weken😱.
    Denk dat dit blijft tot de 20 weken echo en daarna gaat het super snel zo voelde het bij mijn dochter moet ik zeggen geen idee hoe het nu zal gaan.

7. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Geniet van de tijd dames! Bij een 2e vraag je je af waar de tijd blijft haha!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heel herkenbaar! Het blijft ook, ook bij een 2e en een 3e kindje ;) Die eerste periode gaat gewoon traaaaag :p Nu bij deze gaat de rest van de tijd trouwens als een speer!

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik vind deze eerste weken ook heel spannend. je weet zo weinig maar er gebeurd daar zoveel! :( het gaat echt veel te langzaam. ik denk/hoop dat wanneer de 1ste 12 weken voorbij zijn de onzekerheid wat afneemt

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot 20 weken duurde het zo lang in mijn beleving, daarna ging het super snel!

11. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Herkenbaar :) ik heb al vroeg snel achter elkaar 3 echo's gehad (7, 8 en 10 weken), en nu 'pas' weer bij 14,5. Wat voor de meeste vrouwen natuurlijk een extra echo zou zijn. Kan me dus voorstellen dat het van de termijn tot 20 wk helemaal lang wachten is!
    Het goede nieuws is dat de tijd helemaal vanzelf voorbij gaat ;)

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Pfoee nou ik vond die eerste 12 weken ook echt heeeeel langzaam voorbij gaan. Daarna kreeg ik meer zekerheid en morgen heb ik alweer de 20weken echo! (alhoewel ik de laatste 1,5 week ook wel weer heel traag vind gaan haha) Ik denk omdat je toch steeds toe leeft naar die belangrijke ''mijlpalen''. Succes, de tijd gaat echt voorbij ;)!

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh zo herkenbaar!
    Ik kan niet wachten totdat ik de kleine ook echt voel en dus op die manier een bevestiging krijg dat het goed gaat.
    Heb nu al bijna twee weken flinke steken af en toe in mijn onderbuik. Bandenpijn? Kan dus ook niet wachten totdat het maandag is en ik weer een echo krijg.
    Onbewust houd ik mezelf voor dat die krampen ook wel eens een MA kunnen zijn die niet doorzet.

14. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Precies dit

15. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Heeeeeel herkenbaar, de tijd kruipt voorbij

16. Romyvs

Romyvs Actief lid

31 okt 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    Student
    Gefeliciteerd Tilleke!

Na de 12 weken echo voelde ik een druk van mijn schouders vallen aangezien de kans op een miskraam aanzienlijk is verkleind na 12 weken. Ik zag het als een mijlpaal en heb het daarna bekend gemaakt. De 20 weken echo was slechts een extra bevestiging dat het goed gaat en ons knulletje gezond is.

Ben nu 30 weken en waar is de tijd gebleven? Gaat nu in rap tempo, geniet lekker van de aandacht. Je kindje heb je straks 24/7 maar je zwangere periode maar 9 maanden. Juist vanaf 28 weken voel je je kindje heel veel bewegen en je gaat bewegingen herkennen en ziet je buik opkomen. Zo waardevol en dierbaar.

17. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    De eerste weken gingen idd echt heel langzaam, wilde zo graag die 12 weken voorbij zijn. Scheelde enorm dat we in week 10 nog op vakantie gingen, dat gaf wat afleiding.
    Pas met 13 weken verteld aan iedereen. Nu ben ik minder met de tijd bezig. Er is weer ruimte in mijn hoofd voor wat anders. Moet ook wel, anders blijven sommige dingen op het werk en thuis maar liggen.

@MiMully
    Steken heb ik ook gehad. 2x zo erg dat ik echt dubbel sloeg van de pijn en dan moest ik even rustig gaan zitten. Echo's zagen er goed uit. Buikpijn had ik later ook. Hoeft niks te betekenen. Alles groeit en verschuift en doet maar daarbinnen. Als je echt onzeker bent kan je de vk even bellen.

18. iriz83

iriz83 Actief lid

12 feb 2014
    147
    0
    0
    ICT Adviseur bedrijfsvoering bij overheid en daarn
    Den Haag
    Herkenbaar. De tijd gaat extreem traag voorbij. Ook na de 20 weken echo dan juist nog meer want ik heb geen echo meer tot 37 weken en ben er gewoon klaar mee ben blij als ze er is..

19. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik vond de eerste 12 weken ook erg langzaam gaan, zeker het wachten naar het eerste echo, had steeds het idee dat bij mijn zoontje sneller ging, :D
    wat betreft naar de 12 weken, ik vind het wel wat sneller gaan, ook omdat ik gewoon zelf bepaal of een echo doe of niet,

ik bedoel we hebben met 16w de Geslachtbepaling en met 21w dus de 20w echo, nu hebben we 26w een 3D/4D pretecho gepland en met 30w en 36w krijg ik 2 groeiecho,s :D dus het is erg uitkijken naar de echo datums :D en gek genoeg vliegt de tijd ook wel, misschien helpt ook omdat ik al een zoontje heb en met hem kijk ook naar dingen uit, zoals deze week, koningspelen op school en de mei vakantie, :D het werkt erg afleidend, :D

dames ik denk dat het 12w jullie vinden dat weer te snel gaat :D aan de eind van de zwangerschap zodra je baby op je buik hebt denk je weer dat echt heel vlug is gegaan ;):D

20. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Heel herkenbaar! Eerste 12 weken duren voor mijn gevoel enorm lang. Dan ff te doen, maar duurt het eeuwig voordat de 20 weken echo dan is. Gek genoeg vind ik de tijd van de 20 weken echo tot nu echt wel snel gaan. Ik hoop dat dat zo blijft tot de bevalling. Maar ik denk dat ik straks wel weer ongeduldig word.

Deel Deze Pagina