Ik vind het ook zo langzaam gaan, weken zonder teken van leven. Kan niet wachten tot de volgende echo, om weer even gerustgesteld te zijn.
@Emma86, ik loop sowieso niet bij de vk. Daar wil ik ook nooit meer heen. Ik kan altijd mijn gyn bellen voor een extra echo hoor. Doen ze niet moeilijk over, maar ik wil het gewoon zelf niet. Is dom en raar misschien.
Herkenbaar! bij de eerste telde ik echt de dagen af vond de hele zwangerschap zo ontzettend lang duren. Liep ook nog eens anderhalve week over tijd die dagen duren helemaal vreselijk lang. Het gaat nu wel een stuk sneller gelukkig maar toch zal ik blij zijn als hij er is En daarna ga ik mijn buik en het getrappel weer heel erg missen haha
Hier de combinatie test gedaan, waardoor we twee extra echo's hebben gehad. Afgelopen vrijdag t tweede deel gehad. Weer lekker lang naar de kleine kunnen kijken. Hersenen, niertjes, maag, ruggengraat ect gezien! En ook weer een mooie foto mee! Alles was gelukkig goed. Nu 5 wkn wachten tot de 20wkn echo. Maar of t nou een week is of 8 weken blijft lang.