tijd klopt niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door yvenky, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvenky

yvenky Nieuw lid

4 jan 2011
    1
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal,
    ik ben nieuw hier...ondanks dat ik al 3 kids heb.
    Gisteren testte ik positief, hartstikke leuk :D. Maar ik snap het niet helemaal. Ik deed voor het eerst zo`n test met conceptie-indicator. Het resultaat was "zwanger 3+" en volgens de uitleg zou ik dan al "meer dan 5 weken" zwanger zijn. De eerste dag van mijn laatste mens was op 4 december en zou ik pas begin week 5 zitten. Volgens de test ben ik dus wel verder :(
    Ik heb geen ochtendurine gebruikt (2 dagen overtijd). Qua gevoelens lijkt het mij niet weer een 2-ling te worden. Hoewel dit een verklaring zou kunnen zijn = 2 kindjes maken meer hcg vrij en sturen de test in de war. Mijn 2 eerste kinderen zijn een 2-ling en toen kreeg ik al 2 weken voor mijn NOD ontzettend last van mijn borsten (soort PMS). Dit heb ik nu niet, net als bij de laatste zwangerschap.
    Of mijn laatste mens moet geen echte mens geweest zijn. Maar dan had de gyn op 20/12 toch wel iets moeten zien op de echo? Kreeg enkel de mededeling dat mijn cyste er nog was en dat ik een eisprong gehad heb. Over 6 weken zou ik ook nog eens aan die cyste geholpen worden.
    Iemand een idee of tip waarom de testuitslag en mijn cyclus niet overeen komen?
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je maakt gewoon veel hcg aan. dat is per zwangerschap verschillend! er zit zoveel rek in die hoeveelheid!
    (google maar eens op tabel hcg)

maar gefeliciteerd! je bent zwanger!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Geen idee, maar ga je binnenkort een termijn echo plannen?
    Gefeliciteerd met je zwanger :D

4. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    de zwangerschapstest met indicator zegt het al het is een indicatie , geen zekerheid
    het is meer voor een beeld te krijgen hoever je ogeveer bent , je zegt zelf juist ongeveer 5weken te zijn dus dan klopt de indicator :p
    alleen een termijn echo geeft duidelijk en zekerheid

gefeliciteerd met je zwangerschap

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    gefeliciteerd!!!!

Je leest het vaker dat de indicatie niet klopt.

En als je zwanger bent van een tweeling hoef je niet meer HCG aan te maken, althans dat is wat onze gyn zei

Deel Deze Pagina