goedkope en simpele oplossing

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavs, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er tips ??

Ik wil heel graag snachts mijn slaapkamer deur open houden ivm dochter die boven op zolder slaapt. Gewoon het idee dat ik haar beter hoor of als er iets is.
    Maar nu loopt onze poes contant op ons bed waar ik allergisch voor ben (niet zo erg gelukkig dat ze weg moet maar liever niet op bed)

Trap hekje heeft geen nut springt ze overheen.
    Ook kan ze door de kleinste kieren dus op een klein standje de deur open met haakje bv is gewoon echt te weinig staat de deur nog maar paar cm open.

Een hordeur loopt ze contant tegen aan de krabben (is beneden zo)

Ik hoop op goede tips

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Deur dicht en een babyfoon er neer zetten?

3. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou wel kunnen maar vind het ook gelijk ideaal voor overdag met dit weer dat het lekker kan door waaien.

Poes in andere ruimte 'opsluiten' heeft ook geen zin hele dagen of snachts ook omdat op de overloop eten en kattenbak staat. Hebben niet veel plek in huis ergens anders

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Wij hebben bij zoon op de deur een haakje gemaakt katten kunnen er niet in en zoon er niet uit :D

Wellicht een idee voor bij jullie deur staat dan altijd op een kier.

5. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Deur vervangen door een deur die in twee delen open kan? Of een deur met een te openen raampje erin?

6. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Plank op maat maken die in de deur opening past en daar gaten in boren of met wat latjes en kippen gaas ;) (nog goedkoper)
    Poes blijft uit sk
    Jij hoort je kleintje en t kan mooi door waaien ;)

7. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Haakje op je deur idd kan de poes hem niet verder openmaken.. Hopelijk gaat ie niet krabben tegen je deur haha

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Snachts kan je je kat beneden in de woonkamer opsluiten met bak en eten.
    Hier zit er een haakje op de deur. Kier is net te klein voor de kat. Maar ook met een klein kiertje, waait alles door hoor. Als ik echt alles tegen elkaar open wil zetten dan sluit ik de katten even op in de badkamer.

9. mumija

mumija Niet meer actief

Kattenbak naar beneden halen 's avonds en de tussendeur dicht doen, zodat ie alleen in de huiskamer kan?

10. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Ik zou zeggen.. kat lekker naar buiten! Het is mooi weer!

Deel Deze Pagina