Tijd om een stap terug te doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xprincess, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Om heel eerlijk kwam het wel op mij over dat je liever thuis bleef om te nestelen ;) dus vind niet raar dat mensen daar over vallen .

Ziek is ziek en als lichaam niet meer trekt een de geen optie is bijv minder werken of openbaar vervoer dan zou ik me ziek melden .

Succes met de laatste loodjes

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38

Het klinkt hard, maar ik ben het hier wel mee eens. En ik kan me alles voorstellen bij vermoeidheid en zorgen en dat het op zeker moment loodzwaar kan worden waardoor je eerder verlof opneemt of je ziek meldt, maar gebruik dat dan als ze enige argumenten. Voor zin om te froebelen en nestelen zijn vakantiedagen. Kortom: niets mis mee dat iemand daarover een opmerking maakt. Het is geen simpele kwestie van of/of maar van en/en lijkt me als ik je verhaal zo lees.

3. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Ik begrijp jullie argumenten, maar waar staat dat ik de keus maak om de ziektewet in te gaan tot aan mijn verlof?
    Als ik hier al voor zou kiezen dan gebruik ik daar uiteraard mijn vakantie/verlofdagen voor, sterker nog ik heb een uitzendcontract die zowieso stopt op het moment van mijn verlof en ook bij ziekte stopt dit contract.

Inderdaad ik "nestel" liever dan dat ik werk, welke aanstaande moeder niet? Of dat haalbaar is geen idee minder werken zowieso door middel van opgebouwde verlofdagen die keus staat dus al vast, eerder met verlof waar ik het over heb betekent met 34 ipv 36 (wat gewoon mag & zelfs door mijn werkgever voorgesteld is)

Mijn probleem met jullie "opmerkingen" is dat er vanuit gegaan word dat ik de boel in de zeik neem, mijn ziekmelding vorige week had te maken met extreme vermoeidheid de keuzes erna staan daar los van.

Deel Deze Pagina