Wie kijkt er even mee ?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fiore, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Op 1 juli heb ik een miskraam gehad, met 9 weken. Vruchtje was met 6,4 weken gestopt met groeien. Het is spontaan gebeurd, dus geen curettage. Drie weken na mijn miskraam werd ik ineens ongesteld, maar mijn temperatuur bleef laag en ik heb toen geen eisprong kunnen ontdekken. Nu zit ik op dat 31 van de cyclus die daar op volgde. Ik heb het idee dat ik nu wel een eisprong heb gehad, maar FF blijft het kruis op twijfel houden. Wat denken jullie ?

PS. kaartje van juli onder de grafieken.

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Fiore, ik denk dag 28. Spannend hoor. Hopenlijk snel weer een roze streepje

3. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ik denk ook dag 28. Hopelijk wordt dit een succesvolle ronde!

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zowel dag 26 als dag 28 hebben we het gezellig gehad hier, dus wat dat betreft, als het inderdaad een goede eisprong is geweest hebben we een kans. Bedankt voor het mee kijken meiden !

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe ! We zijn weer gestegen dit moet wel een eisprong zijn geweest, zijn er nog andere meiden die een mening hebben over de dag van de eisprong? Wat denken jullie dag 26 of 28 ?

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik denk dag 26: temp op 28 ligt toch al hoger dan de temps daarvoor.

7. lova

lova Niet meer actief

FF twijfelt aan je eisprong omdat je creamy hebt ingevuld, vlak voor de vermoedelijke afscheiding.. had je geen vruchtbare afscheiding, vlak voordat je temp steeg?

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee volgens mij niet echt, tenminste niet als anders. Ik heb net creamy even weggehaald als test maar het blijft een twijfelkruis...

9. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou twijfel kruis of niet, ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat het een eisprong is geweest. Ik voel me absoluut niet zwanger, geen tekenen aan de wand zoals de vorige zwangerschap. Maar aan de andere kant blijft mijn temperatuur zo mooi in een schuin lijntje omhoog gaan. Krijg er ieder morgen toch weer een sprankje hoop van, wat ik dan snel de grond weer in druk, want zo snel als hij omhoog gaat zo snel kan hij ook weer naar beneden vallen over 4 dagen weet ik uit ervaring :( Maar het blijft toch iedere keer weer spannend met die grafiekjes !

Deel Deze Pagina