Tijd om te turen! (4 dgn voor NOD)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door magda en ?, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. magda en ?

1 okt 2005
    62
    0
    0
    Huismamma
    Rotterdam
    Ik zeg: GEELICITEERD!!!

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Yfk Ik zie toch duidelijk een 2e streepje. Ik ken deze testen niet dus kan niet zeggen of hij donker en breed genoeg is. Maar 1 dag voor nod een 2e streepje is toch goed nieuws lijkt mij.
    Voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk is het een mooie plakbeeb.:)

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    Volgens mij ga jij over 2 dagen een duidelijkere test hebben magda, ik hoop het voor je

4. magda en ?

1 okt 2005
    62
    0
    0
    Huismamma
    Rotterdam
    Ja hoop het ook! Morgen is m'n NOD dus hoop daarna idd een mooie streep te krijgen ;)

Ik zie het streepje iig nu al duidelijker worden...

5. Yfk

Yfk Lid

6 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks..meiden
    Wat is dit toch altijd een gedoe he :)
    Rosa, ik test is van apotheek, verslind normaal ook de KV testjes maar toen ik die wilde afrekenen zag ik dat er een bekende achter de kassa zat dus heb ze snel weer terug gelegd :)
    Straks maar even een KV test halen..

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Daarom ga ik altijd naar een kruitvat waar ik normaal gesproken niet kom.
    Moet er ietsje langer voor rijden maar dat is mij de moeite wel waard.;)
    Ik ben wel benieuwd naar je kv testje. Dus hopelijk geen bekenden en dan snel afrekenen.:D

7. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Ik heb gisteravond ook zitten turen op een test... Niet het gunstigste moment om te testen; de avond (zit nog nét voor NOD, denk ik... vorige keer was luteale fase 10 dagen, maar die ben ik nu al voorbij...). Maar goed; mannetjelief wou meekijken; en of ik het ajb wilde doen; vanochtend moest hij al erg vroeg weg.
    We dachten váág wat rozigs te zien (maar wat wordt je gék van dat turen zeg!), maar was totaal niet duidelijk... Dit was een gevoelige test; is die voor je NOD altijd positief of kan die ook gewoon negatief zijn, ondanks dat ze 'van alles beloven wat kan'?
    In ieder geval... temp is vandaag nog hoog... dus morgenochtend een nieuwe kans (als de temp dan niet daalt), maar vooralsnog maar in m'n hoofd houden dat het niet zo is?

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zie zeker wat. Ga je morgen weer testen?

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie iets maar twijfel of het wel roze is. Aparte test weer deze. Ik hoop voor je dat je een donkere streep krijgt.

10. Yfk

Yfk Lid

6 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    De test die ik liet zien was van gister. Zie hier de KV test van vandaag! zojuist gedaan.. :) lijkt goed he! nu breekt de spannende tijd aan..

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mooie test!:) Gefeliciteerd hoor en idd heel spannend.

12. Yfk

Yfk Lid

6 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! nu hij wat meer opdroogt wordt hij nog donkerder. Ok nu ga ik weer meeturen met anderen, hopelijk snel veel positieve testen!!

13. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    yfk, deze test is heel duidelijk!!1 dag voor NOD, dat betekent dus dat ie alleen nog donkerder wordt.

Alvast gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina