Wanneer beginnen met ovu.testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pabbels, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Hallo dames,

Ik wil dezebmaand beginnen met. Ovilatietesten.
    Alleen weet ik niet wanneer ik moet beginnen ben 29 nov ongi geworden, maar mijn cyclus is tussen de 28 en 35 dagen. Dus weet echt niet wanneer ik nou moet beginnen.. Wie kan mij tips geven?? Heb net de testen van sensitest besteld die extra gevoelige Dipsticks.
    Alvast bedankt!!

Liefs pabbels

2. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Iemand tips?

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hoi,
    Ik gebruik zelf geen ovulatietesten. Maar ik zou uitgaan van je kortste cyclus, zodat je hem niet kan missen.
    Staat er ook een overzicht in de gebruiksaanwijzing? Anders even uitrekenen met de calculator van deze site.

4. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Dankje wel ga even kijken wanneer ik moet beginnen...

5. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Ik zou rond de 9/10e dag beginnen... Kan zijn dat je dan merkt dat ie later is, maar als je dat een paar keer opmerkt, weet je dat ook snel genoeg. In het begin te lang wachten kan je heel veel 'niet-positieve-testen' geven... plus bijbehorende onzekerheid of je 'm niet gemist hebt!

6. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Ja de calculator geeft aan dat ik 9 dec moet beginnen met testen met een cyclus van 28 Dagen en dan ga ik welmdoor tot 21 dec dat is dan de meest vruchtbare dag met 35daagse cyclus dan kan het tog niet fout gaan?? En heolaat kan je die testen het beste uitvoeren??

7. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Ik dacht dat de tijd niet héél veel verschil maakte... Alleen ochtendurine was niet het beste.
    Ik doe ze meestal als ik ga koken, dus als ik thuiskom uit m'n werk ;)

8. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Okee dan word het bij mij ook rond 6en Savonds hihi.
    Heb net even terug gekeken in mijn agenda en de laatste 3 maanden een cyclus van 34a35 dagen gehad daarvoor altij 28:( maar begin voor de zekerheid maar gewon vrijdag en ga anders wel langer door met testen ofzo..

Deel Deze Pagina