De titel zegt het al: waar heb je zin in? Mag van alles zijn, eten, drinken, activiteit, you name it Mogen ook meerdere dingen zijn. Ik dacht es ff een luchtig topic met dit vieze depri weer Ik heb zin in een enorme latte caramel van de starbucks, echt zo'n mega grote. Calorieen...god allemachtig, maar dat kan me dan ff niks schelen haha Ook heb ik zin in een bord spaghetti bolognese met veel parmezaanse kaas erover; heerlijk! Verder zou een lekker heet bad met veel badolie en daarna een heerlijk lang dutje fijn zijn
Slapen.... wat een nacht (spokende kindjes, ben ik niet gewend) en ZOMER!!!! (minimaal 25 graden aub) Goed topic trouwens!!
Waarom noem je nu Starbucks? Nu heb ik zin in zo'n chocolate chip drankje met ingewikkelde naam hahaha.
Hier ook een spokend kindje gehad, dus: SLAPEN!!! En ik wil NU dat de was zichzelf gaat ophangen.. : ) Koffie, dat wil ik nu ook. En een klein beetje zonneschijn!
ZOMER. Met 25 graden op vakantie gaan in Tirol en dan in een alpenweidje liggen en spontaan een baby maken. ..Uhmm
Ik heb er nu zin in, dat mijn man thuis komt en om dan samen een broodje shoarma te eten en een film te kijken terwijl de kinderen zoet gaan zitten spelen of slapen. Dream on...
Skien!!!! Heerlijk met een zonnetje flink hard, zware pistes mooie brede pistes, first tracken pfff ik hou op ..
slapen... en na het wakker worden zo ongeveer 27 graden en veeeeel zon!!! (vanavond avond4daagse lopen dus droog weer is welkom!)
*** - Chips en andere lekkere dingen eten zonder maagzuur te krijgen -Een rosé gebakken biefstuk met een lekker sausje en friet - Broodje filet americain - Een nachtje goed slapen