Onze kleine meid staat al een poosje en ik vraag me af hoe lang het bij jullie duurde van de eerste keer staan naar de eerste keer los lopen (de eerste stapjes. Ben benieuwd!
Heb gekozen voor >4 maanden in de poll. Levi staat sinds december, lopen kan hij wel maar nog niet los. Kan nog wel even duren dus... Alhoewel meiden sneller zijn dan jongens, dus misschien heb je geluk Groetjes Six
zou het niet weten Teun begint net aan zijn stapjes rond de tafel maar aan de hand...nee daar wil meneer nog niets van weten en laat zich op zijn knieƫn vallen...
Kyra kon met 8 maanden zelf gaan staan in de box of aan de tafel, een maandje later ging ze langs de tafel lopen en met 11 maanden zette 2 losse stapjes, maar met 13 maanden ging ze echt los lopen.
Isabella staat en loopt ( langs de bank, tafel en muur) ook al sinds 8 maanden, maar loopt nu nog niet los ( 1 jaar en 1 week oud) Ik denk dat ze ongeveer met 13 a 14 maanden wel zal lopen. Dus +4 maanden
Voor het eerst staan op 17 november, 10 januari liep hij langs de meubelen, 12 februari de eerste losse stapjes, en 23 februari liep hij al echte stukjes! Dus hier 3 maanden (tot echt lopen)!
Ted stind met 8 1/2 mnd en liep toen ook al meteen langs de tafel. 2 maanden later zette hij bewust zijn losse stapjes. Daarvoor is het ook wel eens perongeluk gelukt. Tja hij is er snel bij
Shania stond aan tafl mt 7 maandn, liep mt 9 maandn rond de tafel, en verzet nu mt haar 14,5 maand nog geen stap los. Hoop dat ze dat snel gaat doen, ben nu 33 wkn zwanger en het wordt erg zwaar zo.
Het is duidelijk waar wat ze zeggen: geen kind is hetzelfde! Ben heel benieuwd wat mijn kleine meid gaat doen! Wat mij betreft doet ze het rustig aan, trouwens, het gaat al hard genoeg zo!
danisha stond met 10 maand en met 11 maand liep ze al wat stukjes los maar nog heel wankel en viel een paar keer.. sindsdien doet ze heel voorzichtig en begint nu steeds meer los te lopen.. ze kan het al wel maar durft nog niet echt... dus hier ook 4+
civan was 10 maanden toen hij opeens ging staan aan de tafel, met 13 maanden ging hij los staan en met 16 maanden liep hij los
Luca staat en loopt langs de tafel vanaf 8 maanden. Hij loopt nu aan een hand mee maar loslopen doet hij nog (steeds) niet.