Nee, ik bedoel 's avonds? Zeg van 6 tot 8 of 9. Kunnen jullie ergens uit eten gaan. Iedereen blij, kan hij daarna nog gaan werken voor anderen als hij wil.
Waar liggen de interesses van je man? Je kunt bijv een datum afspreken dat jullie een museum (ik noem maar wat) gaan bezoeken. Dan heb je tijd om een eventuele oppas te regelen (je vriendin), en kan je man zijn andere werkzaamheden om die dag heen plannen. En de volgende keer gaan jullie iets doen waar jouw interesses liggen. Zo heb je ook iets om over te praten
Jeetje ik vind het wel wat sneu klinken allemaal. Jij accepteerd het allemaal gewoon? zegt er nooit wat van? Geen films maar wel internet? Nou ik denk dat ik uit pure wanhoop naakt bovenop de tafel was geklommen bovenop zijn facturen,aantekeningen etc. Dat werkt vast!!
Onze interesse zijn aardig gelijk gelukkig! Musea maak je ons allebei gelukkig mee. Laatst zag ik iets leuks, een hele dag was dat met wat andere dingen, ik attendeerde mn man erop, het was helaas bijna 50euro pp.. Ik zei, is dat niks voor jouw? Hij hm ja, wil je dat graag? (Ik weet dat hij voorlopig geen vrij kan dus ik dacht, mezelf verlekkeren heeft niet veel zin..) ik zei gewoon jawel. Maar we hebben toch geen tijd he, hij zei, nee. En t is ook ook altijd een heel eind weg. dat klopte ook. Maar vond t wel jammer.. We gaan dit jaar een keer weg met zus en man gelukkig, dat zou vorig jaar al maar niks van gekomen dus ben benieuwd.. Maar kan nog wel s een balletje opgooien over musea. Alleen morgen is hij de ochtend weg en volgende week een vergadering, daarna feestje op zaterdagmi van mn broer dus weer weken niks aan de tuin gedaan.. Moet ook een kéér af he. Ik bewonder m er juist om dat hij (om geld te besparen) zoveel zelf doet..
tjilpje, ik heb trouwens al aangehaald dat ik er regelmatig wél wat van gezegd heb he. Hij geeft het zelf ook toe maar er is altijd weer iets anders.. Je rolt van t 1 in t ander.
Ik heb het idee dat je vooral met zelfmedelijden zit oid. Mijn man heeft een eigen zaak en werkt ook enorm veel maar wanneer ik iets wil ga ik hem er echt niet op attenderen dat 'we toch geen tijd hebben'. En wat vind je nu belangrijker, dat je man geld bespaard door dingen zelf te doen of dat hij wellicht wat minder geld bespaard en met jou wat tijd doorbrengt?
Dan plan je het over een paar weken gewoon Even uitzoeken wat er bij jullie in de buurt voor leuke en betaalbare musea zijn. Misschien een idee om samen in de tuin aan de slag te gaan? Het weer wordt alleen maar beter dus laat je de kindjes lekker spelen, en help je je man met tuinieren. Dat waardeert hij vast, en geeft een ook best een band.
Wij doen ook te weinig als man en vrouw samen en dan bedoel ik dagjes/avondjes weg. We kijken wel samen films/series en bijna elke vrijdagavond is het "praat" avond (gezellig avondje kletsen met een lekker wijntje/biertje en knabbeltjes) soms staat de tv aan, of we zetten de radio aan.
Ja dat laatste maar dat zit er even niet in nu. Het huis lekt als een zeef, de ramen zijn half verrot en de keuken hing (letterlijk) uit elkaar, de tuin daar kun je amper in met kids, we hadden jaren geleden niet door dat t zo erg wa anders hadden we wellicht dit huis niet gekocht. Maar nu moet er toch het 1 en ander gebeuren, op z'n zachtst gezegd. Ja sorry ik heb medelijden met mezelf en dat ís ook niet goed. Wellicht ben jij een veel sterkere vrouw dan ik. Ik heb steun nodig..
Normaal doe ik alles in de tuin maar momenteel is het meer zwaar werk. Als de kleinste op bed ligt ga ik wel vaak ff kijken als het gen zaagwerk oid is tenminste. Maar ukkie kan nog niet buiten helaas dus blijft t bij een uurtje.
Ja misschien ben ik nu veel sterker op dit gebied maar ik ben ook door een periode gegaan waarin het niet zo makkelijk ging. Ik vind het gewoon jammer dat je in zo'n afwachtende modus zit en niet gelukkig bent. Uiteindelijk is het jouw leven en ben jij zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk. Je leeft maar 1 keer dus probeer het gezellig te maken, hetzij met je man of zonder je man want zo te lezen is hij niet heel erg gezellig. Weet niet of je vriendinnen hebt of andere bezigheden. Klinkt misschien dramatisch maar meen het serieus. Het lijkt haast alsof je depressief bent. edit, en aangezien mijn man altijd zo druk is en ik ook regelmatig op hem wacht zijn de rollen nu ook eens omgedraaid en ga hem echt niet thuis op zitten wachten. Gisteren na schooltijd heerlijk tot s'avonds buiten geweest met de kinderen en ergens wezen eten en hij heeft voor zichzelf moeten zorgen.
gaan 1x per 2 maanden uit eten in ieder geval. vaak ook weleens later eten als kids op bed liggen verder dagje samen shoppen (morgen) en dan kids naar opa en oma
Hier is echt niet veel, maar zijn wel van plan een keer in de zomer met de kids te gaan, iets wat niet te duur is. De C1000 bonnen zijn er ook weer Maar juist omdat er zelfs op zaterdag zoveel andere dingen zijn momenteel, duurt het al zo lang voordat het af is.. En dat komt t de eerste paar jaar ook niet maar is wel moeilijk om daar doorheen te kijken en gewoon 'voor de fun' weg te gaan. Snapje?
Dankje voor je steun, het afgelopen jaar was hier ook moeilijk met huil/allergie baby. ik ga wel eens met mn zusje weg maar die heeft net een baby dus veel beperkter geworden. Vriendin pas ik soms voor op maar niet zo close dat we dingen doen.