Ongeveer anderhalve week geleden (ca 6,5 wk) merkte ik dat mijn zwangerschapssymptomen niet echt toenamen, een week later namen ze echt duidelijk af. (Afgelopen woensdag) Ik had toen net een slechte echo gehad, vruchtje zonder hartslag en maar ca 5,4 wk oud, ipv 8. Ik ben nu in afwachting van de planning voor curretage, maar het kan natuurlijk nog vanzelf komen. Ik weet dat het bij iedereen anders is, maar indien je kwaaltjes afnamen voordat je een miskraam kreeg, hoeveel tijd zat er dan tussen de afname en de start van je miskraam?
Hier met 7.6 eerste echo vruchtje bleek 6.2 te zijn met kloppend hartje. Mijn symptomen waren ook ongeveer rond de 6.2 weken erg afgenomen dus had al het gevoel dat het niet goed zat. Met 8.6 weer een echo hartje deed het nog maar vruchtje nog niet gegroeid en misschien zelfs wel iets gekropen. Met 9.3 geen hartslag meer. Met 12.1 is het bloeden begonnen en met 12.3 ben ik het vruchtje daadwerkelijk verloren. De miskraam op zich is mij alles mee gevallen en ik ben blij geweest dat ik natuurlijk heb afgewacht. Uiteindelijk heb ik er dus vanaf het gestopte hartje ongeveer 3 weken op gewacht.
Sterkte Maria Kan je niet helpen. Hier beide mk's volop symptomen tot het daadwerkelijke verliezen van de vruchtjes.
Heb je een drieling verloren met een van je miskramen? Wow dat moet ook raar zijn. Sterkte! En ook voor Loes, maar ik zie dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Ik heb nu al 5 dagen af en aan buikkrampen maar geen bloedverlies. Ben zo benieuwd of het vanzelf komt maar ik reken op curretage, hopelijk eind volgende week ergens. Ben zo teleurgesteld in de manier waarop mijn vorige miskraam gelopen is omdat ik curretage wilde voorkomen en uiteindelijk 5 weken over de miskraam heb gedaan met pillen en daarna alsnog curretage. Dat wil ik niet meer.
Snap goed dat je dat niet nog een keer wilt. Doen wat goed voelt! Idd een 3 ling bij de eerste mk. Kwamen er achter dat het er 3 waren de dag dat we ook hoorde dat het niet goed was. Erg bijzondere en dubbel gevoel
Bij mij begon het altijd met afname symptomen. Dan vaak wat licht bloedverlies en daarna zette de miskraam uiteindelijk door, afhankelijk van de termijn tussen de 5 en 15 dagen later. Ik heb na het eerste bloedverlies ook nog weleens een kloppend hartje gehad, maar dat is toen toch nog misgegaan. Ben nu bijna 11 weken zwanger en de laatste dagen nemen mijn symptomen ook weer af. Ik voel me daardoor erg onzeker. Jij in ieder geval heel veel sterkte!
Bedankt voor jullie ervaringen. Bij mij begon met 7,4wk lichte krampen, pas week later (afgelopen maandag) met 8.4 wk begonnen met een drupje roze slijmverlies en neemt langzaam toe, nu 4 dagen later helderrood bloedverlies en wisselende krampen (de hele tijd licht en soms heftig) Ik hoop dat de miskraam goed doorzet. Dus het vruchtje was ongeveer 5,4 wk en dus drie weken later begon het bloedverlies. Voor de andere meelezers in dezelfde situatie misschien nog interessant om te weten.