Ik wil hier graag even mijn verhaal kwijt. Ik heb een eerder een onderwerp geopend over het wachtbankje. Met de hoop dat ronde 13 op vrijdag de 13e ons geluksronde en dag zou worden. En helemaal blij, op vrijdag de 13e inderdaad positief getest. Afgelopen maandag de 1e echo gehad bij de Vk en een mooi kloppend hartje gezien, bijna 8 weken zwanger. Dinsdag had ik nog een afspraak staan in het ziekenhuis en ik had zo iets van 'leuk dan kan ik nog een keer kijken'. Maar dit werd helaas minder leuk, we zagen de laatste stuiptrekkingen van het hartje. Na deze echo de VK gebeld want in het ziekenhuis werd ik aan mij lot overgelaten. Gelukkig kon ik gelijk komen, helaas werd bevestigd dat het hartje was gestopt. Donderdag de 1e dosis cytotec ingebracht, omdat ik mij niet prettig voelde om zwanger te zijn van iets wat helaas niet zo had mogen zijn. Volgens mij ben ik al weer aardig schoon. Maar ik voel me echt verslagen, k*t en vol ongeloof. ik zie er weer vreselijk tegenop dat het straks misschien weer zo lang gaat duren om zwanger te worden, want de wens is er nog steeds en misschien nog wel groter.
Sterkte! En hoop dat het snel weer raak mag zijn en ja dat zal een onzekere tijd worden,maar ooit zijn jullie ook aan de beurt!
Wat vreselijk Ik hoop oprecht voor jullie dat het snel raak mag zijn en blijven. Hopelijk heeft het opschonen van je bm een positieve invloed..
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Ik zie dat jullie ook bijna allemaal helaas 'ervaringsdeskundige' zijn. @MariaK jij ook veel sterkte, ik zie aan je onderschrift dat je in het zelfde schuitje zit op dit moment.
Sterkte meis! Ik heb vannacht ook een mk gehad.. Ik was bijna 5 weken.. Probeer positief te blijven.. Het kindje was niet levensvatbaar.. 😘
Sorry voor mijn late reactie, maar nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties. Gelukkig heb ik gisteren een goede dag gehad en durf ik nu wel te zeggen dat de eerste scherpe randjes eraf zijn. Ook al is het kindje niet levensvatbaar, het doet toch verdomde zeer. Dus ik vind het knap Maritfrank dat jij hier zo in kan staan. Nog even een praktische vraag, wanneer hadden jullie weer een omo witte zwangerschapstest?
Heel veel sterkte! Ik ben er ook kapot van. Ik heb afgelopen weekend mijn miskraam gehad.. Ik ben van plan om 2x per week met Action te testen, dan zie ik wel wat er gebeurd. Heb jij nog een controle echo bij de vk?
Vanochtend heb ik controle gehad in het ziekenhuis. Helaas ben ik nog niet helemaal schoon, dus weer een nieuwe dosis cytotec meegekregen voor vandaag en morgen. Maandag weer terug voor controle, als het dan nog niet weg is gaan ze het gelijk weghalen. Een zwangerschapstest heb ik dus ook nog niet gedaan. Ik heb gisteren wel alvast nieuwe besteld. Hoe gaat het met jullie?