Toch geen geluk

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mieneke, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieneke

Mieneke Niet meer actief

Ik wil hier graag even mijn verhaal kwijt. Ik heb een eerder een onderwerp geopend over het wachtbankje. Met de hoop dat ronde 13 op vrijdag de 13e ons geluksronde en dag zou worden. En helemaal blij, op vrijdag de 13e inderdaad positief getest. Afgelopen maandag de 1e echo gehad bij de Vk en een mooi kloppend hartje gezien, bijna 8 weken zwanger. Dinsdag had ik nog een afspraak staan in het ziekenhuis en ik had zo iets van 'leuk dan kan ik nog een keer kijken'. Maar dit werd helaas minder leuk, we zagen de laatste stuiptrekkingen van het hartje. Na deze echo de VK gebeld want in het ziekenhuis werd ik aan mij lot overgelaten. Gelukkig kon ik gelijk komen, helaas werd bevestigd dat het hartje was gestopt.

Donderdag de 1e dosis cytotec ingebracht, omdat ik mij niet prettig voelde om zwanger te zijn van iets wat helaas niet zo had mogen zijn. Volgens mij ben ik al weer aardig schoon. Maar ik voel me echt verslagen, k*t en vol ongeloof.
    ik zie er weer vreselijk tegenop dat het straks misschien weer zo lang gaat duren om zwanger te worden, want de wens is er nog steeds en misschien nog wel groter.

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte. Ik hoop dat je gauw hersteld bent, zowel fysiek als emotioneel..

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
  4. BDEMT

BDEMT Actief lid

7 jul 2015
    103
    0
    0
    Zuid Limburg
    Tjonge😓 Ik wens jullie heel veel sterkte!!
    En dat het snel weer raak mag zijn!

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Heel veel sterkte!!

6. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Sterkte! En hoop dat het snel weer raak mag zijn en ja dat zal een onzekere tijd worden,maar ooit zijn jullie ook aan de beurt!

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Wat vreselijk:( Ik hoop oprecht voor jullie dat het snel raak mag zijn en blijven. Hopelijk heeft het opschonen van je bm een positieve invloed..

8. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Sterkte!!

9. Mieneke

Mieneke Niet meer actief

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Ik zie dat jullie ook bijna allemaal helaas 'ervaringsdeskundige' zijn.
    @MariaK jij ook veel sterkte, ik zie aan je onderschrift dat je in het zelfde schuitje zit op dit moment.

10. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Sterkte Mieneke.

11. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Wat erg. Sterkte meid 💋

12. Maritfrank

Maritfrank Nieuw lid

15 nov 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meis! Ik heb vannacht ook een mk gehad.. Ik was bijna 5 weken.. Probeer positief te blijven.. Het kindje was niet levensvatbaar.. 😘

13. Mieneke

Mieneke Niet meer actief

Sorry voor mijn late reactie, maar nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties.
    Gelukkig heb ik gisteren een goede dag gehad en durf ik nu wel te zeggen dat de eerste scherpe randjes eraf zijn. Ook al is het kindje niet levensvatbaar, het doet toch verdomde zeer. Dus ik vind het knap Maritfrank dat jij hier zo in kan staan.

Nog even een praktische vraag, wanneer hadden jullie weer een omo witte zwangerschapstest?

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Sterkte meid!
    Mijn test was weer wit na de volgende menstruatie

15. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Sterkte Mieneke
    Witte test bij de 1e keer na 4 weken en bij de 2e keer na 1 week.

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Heel veel sterkte!
    Ik ben er ook kapot van.
    Ik heb afgelopen weekend mijn miskraam gehad..
    Ik ben van plan om 2x per week met Action te testen, dan zie ik wel wat er gebeurd.
    Heb jij nog een controle echo bij de vk?

17. Mieneke

Mieneke Niet meer actief

Vanochtend heb ik controle gehad in het ziekenhuis. Helaas ben ik nog niet helemaal schoon, dus weer een nieuwe dosis cytotec meegekregen voor vandaag en morgen. Maandag weer terug voor controle, als het dan nog niet weg is gaan ze het gelijk weghalen.
    Een zwangerschapstest heb ik dus ook nog niet gedaan. Ik heb gisteren wel alvast nieuwe besteld.
    Hoe gaat het met jullie?

18. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Wat balen zeg dat je nog niet schoon bent...

Heel veel sterkte meis!

Deel Deze Pagina