hoi, hoi ik zit met en vraagje; ik had 22-1 ongi moeten worden, nou begint dat altijd met wat rode bloeddraadjes door afschieding en gaat dan over in helder donkerrood! maar t is nu al de 25e en heb nog steeds het zelfde dus wat afscheiding de ene keer is het bruinig en de andere keer gewoon en dan een rood of roze (bloed) draadje erin? Ik heb voor en op NOD getest maar negetief met kv 2v5!! zou dit toch een innestelingsbloeding zijn en moet ik nog een keertje testen, of zijn er meiden die hetzelde hebben gehad en uiteindelijk toch ongi zijn geworden? of juist zwanger waren?? xxx
Bij mij duurde het deze maand ook vrij lang voor het doorzette.. mijn ongi dan!! Ik had vanaf dinsdag al wat roze afscheiding... donderdag kwam er inderdaad wat bloed doorheen en zaterdag werd ik pas ongi... En nu (maandag dus).. is mijn ongesteldheid al weer zo goed als verdwenen... vanmorgen nog wat, maar nu haast niets meer!! Nu vloei ik nooit zo heel veel, alleen het weekend was heftig!! Ik had zaterdag ook een testje gedaan, omdat ik erg twijfelde en de meiden hier zeiden dat het inderdaad ook nog een innesteling zou kunnen zijn.. maar die was inderdaad negatief!! Ik geloofde daar zelf eigenlijk niet meer zo in.. dus luister naar je eigen voel!! Het wil natuurlijk niets voor jou zeggen, misschien heb jij meer geluk.. maar bloed en negatieve testen zijn voor mij toch echt: volgende ronde!!! Hihi...
Het zou natuurlijk kunnen, dan zou je ei later zijn geweest. Het kan ook gewoon het begin zijn van je ongi, dat het wat later door gaat zetten. En inderdaad wat Lientje zegt, bloed en negatesten = volgende ronde.. Succes.