hallo... ik heb dus een vraag... hoeveel tijd zit er tussen indalen en bevallen... als je baby ingedaald is hoelang duurde het bij jullie voordat je ging bevallen.. mijn begeleidster zei namelijk als je baby is ingedaald duurt het ongeveer nog 2 weken... maar aangezien ik dus 32 weken ben en mijn baby aan het indalen is hoop ik niet dat het over 2 weken al komt want dan is het te vroeg..
Volgens mij was Milan ook al met 32 weken aan het indalen en ben ik uiteindelijk met 38 weken ingeleid
Dat je kindje al vroeg ingedaalt is , wil niets zeggen over het tijdstip van bevallen. (helaas) Je baarmoedermond moet er rijp voor zijn, eerder gebeurd er niks!
mijn kleine was ookal ingedaald met 32 weken.. en er is niets gezegt over eerder bevallen... indalen heeft verder ook neit echt iets te maken met bevallen... bij sommige gebeurt indalen pas in week 36 en week 37 bevallen ze al...
Gyn heeft tegen mij ook niks gezegd over eerder bevallen. Ja wel over eerder bevallen, maar niet doordat de baby al aan het indalen is. Hij was er alleen maar blij mee, vooral in mijn geval. 2 weken is sowieso een beetje vreemd, want stel dat de baby met 36 weken ingedaald is, wat zo ongeveer 'normaal' is en je raakt overtijd dan loop je toch ook tussen de 4-6 weken nog en dat gebeurd vaak genoeg!!
Mijn kleintje was pas gaan indalen toen ik weëen begon te krijgen en is kort daarna geboren. Dag ervoor was ik nog bij de vk en die vertelde mij dat het nog niet ingedaald was. Silly