Inleiden bij 40 weken

Discussion in 'De bevalling' started by -, Jun 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Een aantal weken terug heb ik 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ivm rug weeen en uit eindelijk was het een valse start.

Ben daarna terug gegaan naar mijn eigen vk en heb toen aangegeven dat als de 40 weken grens voor bij is dat er iets moet gaan gebeuren.

Die is dus nu inmiddels bijna gepasseerd en heb nu zo iets van laat maar komen. En het maakt mij niet uit al moeten ze me inleiden. Alleen vaak hoor je dan verhalen van "geen pretje enz enz". Nou weet ik ook wel dat een bevalling geen pretje is maar ik kan het lichaamelijk en geetselijk niet meer aan om nog 2 weken te moeten wachten.

Dus de vraag zijn er vrouwen die ervaring hebben met inleiden van een kleine 40 weken zwangerschap?

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Ik ben ingeleid met 40w en 4d het was nog maar de vraag of het door zou gaan want de baarmoedermond moest rijp zijn.
    Toen ik eenmaal aan het infuus lag kwamen de weeen ongeveer een kwartiertje later op gang en dat ging over in een weeenstorm het was even afzien maar anderhalf uur later had ik mijn dochtertje in mn armen.

3. Niet meer actief

heey meis ik weet hoe je je voelt hahaha ik was 41 weken en 2 dagen waarom vraag je niet of ze je willen strippen???
    hebben ze bij mij ook gedaan is iddniet zon pretje maar je bent het zo weer vergeten!!!
    bijmij heeft het niet geholpen maar misschien bij jou wel alle kleine beetjes helpen...

succes meid xxx

4. Niet meer actief

Ja moet het gewoon ff afwachten. Heb morgen een afspraak bij de gyn om kwart over 4 s'middags. Dus echt inleiden zullen ze dan ook niet meer doen maar goed.

Maar ze kunnen toch pas strippen als de baarmoeder mond verstreken is.

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee ze kunnen je strippen als je 1cm ontsluiting hebt, ze kunnen dan net met 1 vinger dat wat loswoelen. Hebben ze bij mij ook gedaan met 41 wkn en 2 dgn later is Lisa geboren!

6. Niet meer actief

ik zal het morgen even afwachten wat ze gaan doen. Inleiden zullen ze pas zo laat mogelijk doen
    denk ik.

Share This Page