lengte menstruatie van invloed op datum ovulatie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by norah1985, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. norah1985

norah1985 Actief lid

Oct 15, 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, de titel zegt het eigenlijk al:

Heeft de lengte van je menstruatie invloed op de dag van ovulatie?
    Misschien als je menstruatie extreem lang duurt je ovulatie ook later is dan normaal?

Mijn cyclus is 30 dagen, en mijn menstruatie duurt deze maand 5 dagen en dan bedoel ik echt rood bloed.

Is dat eigenlijk lang????

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier heb ik een cyclus van 32 dagen..eigenlijk altijd zo geweest.. de laatste tijd heb ik maar 3 a 4 dagen echt rood en daarna nog wat bruinverlies voor 2 of 3 dagen..

Voor mijn zwangerschap van Anna had ik altijd 7 dagen rood verlies en 1 dag bruinverlies.. mijn cyclus was toen ook 30/32 dagen.. ovulatie altijd rond dag 16/17

Hier maakt t dus niets uit!!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Nee dat zou geen verschil moeten maken

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    bij mij is me ovulatie wel later dan normaal. had hem deze maand pas op CD28 en zit nu op CD 48, nog geen ongi maar geen posi test.
    volgens mij is je eisprong altijd later als je een lange cyclus hebt. je wrodt ongeveer 14 dagen na je ovulatie ongesteld en dan heb je als je een lange cyclus hebt dus ook je eisprong vaak later. maar hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.
    ik heb nu een late eisprong en een lange luteale fase.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat klopt maar TS vraagt of het uitmaakt of je cyclus langer wordt omdat je langer bloedverlies hebt. Volgens mij maakt dat inderdaad niets uit.

6. norah1985

norah1985 Actief lid

Oct 15, 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjullie wel voor de reacties! Ik ben benieuwd wanneer mijn ovu is. Volgens de berekeningen zondag... we zullen zien :)

Share This Page