Hoi Allemaal, Mijn mannetje en ik hebben al besloten dat wij vanaf half novemnber aan de slag gaan voor een kindje. Daar heb ik echt ongelooflijk veel zin in en kijk er heel erg naar uit! Maar nu ben ik vandaag aangenomen bij een bedrijf waar ik 1 november ga beginnen. Heeft er iemand van jullie de ervaring met een nieuwe baan en toch zwanger worden en net zwanger zijn? Nu weet ik natuurlijk niet hoelang het gaat duren voordat ik zwanger ben.. en we hopen natuurlijk sowiezo dat het lukt, maar het gaat toch af en toe door mn hoofd... Groetjes!
hoi, mijn collega was ook net zwanger toen ze werd aangenomen..of ja toen ze aangenomen werd nog niet zwanger! maar het bedrijf krijgt alle kosten vergoed zodat ze hiervoor iemand anders tijdelijk kunnen aannemen! ik zou me er niet zo druk overmaken!
Ik ben ontslagen net, en wij gaan toch gewoon voor een 2e kindje. Donderdag heb ik een sollicitatiegesprek en dan zeg ik daar natuurlijk niks over. Ziekte door zwangerschap krijgt een werkgever vergoed. (gelukkig voor mijn oude werkgever, want ik heb 18 weken alleen 'smiddag kunnen werken vanwege extreme misselijkheid) Dus ik zie het wel, ik hoop alleen dat ik deze keer niet zo misselijk word, want als ik dan net een nieuwe baan heb is dat niet zo handig denk ik.
Ik zit even mee te lezen...was er eigenlijk ook wel benieuwd naar....!! Ben ook aan het solliciteren voor een nieuwe baan en ik heb het gevoel dat ik nu zwanger ben....!! Weet het nog niet zeker, maar zit toch af en toe wel ff te denken hoe het dan allemaal met werk moet.... de reacties die ik tot nu toe lees zijn geruststellend... TNX YOU!!!! Succes allemaal met zwanger worden/blijven en natuurlijk met een nieuwe baan!!
gewoon doen (zwanger worden!).....als je zoals ik al 9 maanden bezig ben, ga je wel anders denken over bep. dingen. Ik weet nog goed dat ik in januari 2010 dacht:''ow, nog maar even condoom gebruiken want ik wil niet net bevallen zijn als een vriend van ons gaat trouwen''.......het is nu oktober en nog niet zwanger (geweest)....
Gewoon er voor gaan. Je weet nooit wanneer het raak is. Hier helaas ook al een hele tijd bezig voor een wondertje en toch ondertussen ook een nieuwe baan.
Inderdaad, gewoon beginnen. Wij hebben de pil in de prullenbak gegooid terwijl ik wist dat ik 2mnd erna geen baan meer zou hebben. Begin dit jaar begonnen bij een nieuwe baan en nog steeds niet zwanger. Je weet niet hoe het gaat lopen.. Werkgever krijgt via het UWV de kosten vergoed. Als je werk-leer traject hebt, zou ik een ander verhaal vinden.. Maar dit lijkt me niet uit jou verhaal? Succes!!
Wat leuk dat jullie voor een kleintje willen gaan! Mijn ervaring is niet de beste, maar zo zijn er helaas wel meer van! Ik werkte nog niet zo lang in een apotheek en het ging hartstikke goed. Tot ik zwanger werd. Ik werd door de zwangerschap behoorlijk emotioneel en gevoelig en moest wat minder gaan werken. Na mijn verlof zou mn contract verlengt worden en voordat ik zwanger werd was mij ook echt gezegd dat ik zeker weten kon blijven. Ik had al eerder een verlenging gehad. Maarrr, toch hoefde ik opeens niet meer terug te komen na mijn verlof en kort daarop namen ze wel twee anderen aan!!! Ze zeiden dat ik niet kon blijven vanwege economische redenen, maar daar klopt dus niks van. Ohja, ik zit ongeveer met dezelfde twijfels als jij hoor Alleen dan voor een brusje
Ik zou het doen. Je weet toch niet hoe lang je bezig bent om zwanger te worden. In het begin heb ik het ook uitgesteld, want dan had ik weer dat en dan weer dit... Nu heb ik er spijt van, want anders was ik nu misschien wel al zwanger geweest. Dus gewoon doen, want je weet toch niet hoe lang het duurt.
Ik denk dat veel bedrijven er al rekening mee houden bij jonge vrouwen. Het zou mij niet weerhouden om zwanger te worden of iig proberen zwanger te worden. Je weet idd nooit hoe lang het kan duren.
Jullie hebben helemaal gelijk! Er is ook maar een hele kleine kans dat het snel gaat.. en een kindje is nu belangrijker dan een baan. Als ik daar goed presteer ga ik ervanuit dat ze mij toch wel willen behouden.. al weet je het nooit. En anders komt er wel weer iets anders op ons pad. Uit blijven stellen schiet ook niks op. Ben deze maand 30 geworden en vind dit toch echt wel een mooi moment. Al die twijfels