Tijd tussen staan zonder steun en lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jonie2, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hey,

Mijn zoontje staat sinds gisteren helemaal los. Heel kort nog maar, een seconde of 10/15 per keer, maar toch! Ben supertrots!

Ben heel benieuwd hoe snel jullie kindjes hierna gingen lopen?

Groetjes

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ben ook benieuwd. Mijn dochtertje staat sinds 3 weken los (wel iets langer, tot een minuut) en loopt hele korte stukjes van een paar stappen. Maar hier blijft het al een aantal weken bij.
    Volgens mij is er niks over te zeggen en verschilt het bij elk kind, maar ben toch benieuwd :)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre staat al heel lang los, maar los lopen doet ze nog niet. Ze staat nu een maand of 3 los.

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn dochter deed er een half jaar over mijn middelste zoon een halve dag. die rende vrijwel meteen de hele kamer door. niks van te zeggen dus.

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    denk dat het heel verschillend is... heb je een kindje die nergens voor terug deinst dan zal hij sneller los lopen dan een kindje die wat voorzichtiger is en bang is om te vallen...
    mijn oudste dochter kon los staan en rond de tafel lopen toen ze 10 maand was... ze liep helemaal vrij toen ze 16 maand was....

6. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hier hetzelfde. De korte stukjes worden wel steeds langer (nu zo'n 4-5 meter ofzo). Zou het erg leuk vinden als ze over een paar weken echt los loopt... Vooral omdat het zo'n lekker weer wordt, lekker buiten spelen!

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Denk dat dat idd heel belangrijk is. Onze dochter is heel voorzichtig. Ze valt ook bijna nooit. Ze doet iets pas als ze het goed overdacht heeft en zeker weet dat het lukt, haha..

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik lees mee... ons zoontje staat sinds dat hij 10 maanden is langs de tafel en loopt er als een kievit omheen. Nu zijn we ca 3 maanden verder en staat hij sinds een maand los (zelfstandig). lopen aan 1 hand gaat ook prima, maar los ho maar...

9. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Mijn zoontje is van langs de tafel lopen ineens naar los lopen gegaan. Los staan kon hij daarna pas haha!
    Dochterlief staat nu ook, ben benieuwd wanneer ze los gaat lopen. Zal nog wel even duren want ze is pas 8 maanden.

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    hier stond l.iam met 9.5 maand helemaal zelf los en kon ook een paar stappen los zetten,, met 10 maand liep hij zelfstandig :)
    kan dus heel snel gaan

Liefsz 8)

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mijn zoontje liep vanaf 11 maanden langs de tafel, bank, muur enz. Precies met 14 maanden ging hij los staan, de volgende dag liep hij een paar pasjes los van de tafel naar de bank en weer de volgende dag liep hij los de hele kamer door.

Als ik hem op de grond zet dan kruipt hij naar iets toe waartegen hij zich kan optrekken en dan gaat hij rond lopen, het liefst de hele dag.

Het antwoord op jou vraag is dus 3 dagen.

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina