Elke ochtend jammeren.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Dora en Boots, Mar 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi!
    Elke ochtend als we de kleine uit bed halen is ze heerlijk vrolijk, we gaan met haar naar beneden en dan zet ik haar in de box. Tot zover geen probleem. Maar zodra ik ze de kinderstoel aan de tafel ziet staan, gaat ze huilen.Dan zet ik haar aan tafel en begin in vliegend vaart een broodje te smeren, ze blijft namelijk huilen totdat ze haar broodje voor zich heeft.
    Pff...
    Dus ik had het volgende bedacht: de avond van te voren de ontbijttafel dekken, zodat ze niet lang hoeft te wachten.
    Gevolg dus dat ze direct als we beneden komen alles ziet staan en begint te huilen omdat ze een broodje wil.
    Ik heb het al geprobeerd met een korstje en een beker melk. Het maakt allemaal niks uit, zodra ze beneden is wil ze direct eten!

Nog meer van die ongeduldige kindjes?;)
    En hebben jullie misschien nog tips? Vindt het namelijk wel een beetje zielig als ik al dat verdriet zie op de vroege morgen (en ook een beetje zielig voor mijn slaperige hoofd in de ochtend;))

2. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Bij osn gaat t net zo, en het maakt niet uit of ik het van te voren al helemaal klaar maak zodat ie meteen kan aanschuiven of dat ik hem laat mee kijken met klaarmaken... het beste is nog dat ie helemaal niks van dat alles ziet. ik zet hem dus met een speeltje "weg" en pak hem pas op en doe hem in de kinderstoel als ik het broodje klaar heb.
    Desondanks schreeuwt ie nog vaak hoor....

3. MacG

MacG Bekend lid

Mar 3, 2009
    538
    0
    0
    Hier begint hij al zodra je hem uit bed haalt... En dan moet er eerst nog verschoond worden natuurlijk... 1 grote krijspartij tot de fles z'n mond in gaat. Daarna heeft hij dan wel even geduld terwijl we een broodje smeren, hihi. Dat is trouwens wel verbeterd de laatste tijd. Hij lijkt te begrijpen dat hij het gaat krijgen. Hoe oud is de jouwe? de mijne is nu 14 maanden

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

Dec 29, 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Zo snel mogelijk gaan eten, denk ik.
    Ze heeft waarschijnlijk echt honger!
    Hier ook een tijd gejammer als ik bezig was met de boterham, maar inmiddels heeft ze wel door dat het toch heel even duurt voordat de boterham gesmeerd en gesneden is......

5. Tese

Tese Niet meer actief

Hier ook. Zodra ik hem uit bed haal zegt hij happen! Happen! En beneden slaat dat om in gemiep en gemier tot hij eten heeft.

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik heb Iris een tijdje een soepstengel gegeven terwijl ik haar aankleedde. Werkte een stuk relaxter!!

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Je kunt ook eerst alleen naar beneden gaan en haar broodje al hapklaar neerzetten aan tafel.
    Dan haal je haar uit bed, gaat naar beneden en zet haar direct in de kinderstoel, kan ze meteen aanvalluh!

Share This Page