Hai allemaal, Gisteren hebben wij een cryo tp gehad in het Vu. Onze zoon is bijna 3 en we willen heel graag een tweede kindje. In mijn omgeving lijkt iedereen wel zwanger... ik ben zoooo bang dat het niet gelukt is... de kans lijkt me zo klein... verschrikkelijk om weer zo lang af te moeten wachten. Dit worden weer 12 heeeele lange dagen, waarbij ik mezelf helemaal gek maak... ik heb wat bemoedigende woorden nodig merk ik. Liefs, Danielle
Tja het blijft moeilijk natuurlijk die wachtdagen, ik zit er nu ook middenin met onze eerste IUI, die inmiddels al 2 keer was afgebroken. Dus deze maand voor het eerst door laten gaan. Ik probeer maar zo veel mogelijk afleiding te vinden en dat is ook echt het enige dat je kunt doen. Ga met die kleine er op uit, verzin dingen om je bezig te houden en in de tussentijd zal ik duimen dat het raak is!
Ja de wachtweken zijn verschrikkelijk, maar waarom denk he dat het weer niet gelukt is? Ik ben inmiddels zwanger van een cryo van onze 2de ivf poging. Je kan er dus gewoon zwanger van raken. Geef de moed niet op meid, het komt vast goed!! Succes..
Hoi Danielle, Ik herken je verhaal. Ik heb afgelopen dinsdag ook een Tp gehad van een cryo. Inderdaad enorm spannend weer! Welke poging zit jij? En hoeveel cellen had jouw cryo? Waarom ben je bang dat het mislukt is dan? Ik ben daar ook héél bang voor hoor, maar mijn cryo had maar 1 cel na het ontdooien. Terwijl het voor het ontdooien 11-cellig was! Dus die kans op zwangerschap is maar 2-3% bij deze Tp van ons helaas! Houd moed en probeer positief te blijven meid, je weet maar nooit!!! Liefs jufbibi
Dank jullie wel voor de reacties. Geeft me toch weer een beetje hoop. We wachten maar gewoon rustig af...