hoi allemaal de laatste tijd komen er lichte vlekken op de salontafel, er zijn er altijd 2 geweest maar nu ineens worden het er veel meer. die wat je op de foto ziet zijn er nog niet lang we zetten nooit glazen op de salontafel, die staan op houdertjes dus het kan eigenlijk niet van natte colaglazen of van koffie of andere drank zijn volgens mij is het kersenhout (denk ik moet ik eens aan mn vriend vragen) ik veeg de tafel soms af met een vochtige doek dus geen natte en zonder dreft of ander middel, ook droog ik goed na weten jullie wat die vlekken zijn en of we ze er uit kunnen krijgen? sorry voor de fotokwaliteit, heb deze met de ipad gemaakt
zou het kunnen zijn dat er een beschermlaag op zit/zat en dat deze er nu afgesleten is en door de zon vlekken komen?
Ja ik dacht ook gelijk aan zon of slijtage Misschien weer even opnieuw behandelen. Moet je wel even zeker weten welk product je nodig hebt. Wij schuurden onze vloer altijd eerst weer licht op, lakken en daarna in de was/op groene zeep ( olie)
Er bestaat speciale olie voor die je gebruikt met azijn echt super spul wel aan de prijs, weet zo het merk niet sorry.