Slijm, help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxmichelle, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ik ben nu een week overtijd en heb 3 testen gedaan, allemaal negatief! Ben pas 3 maanden gestopt met de pil dus zal wel met de cyclus te maken hebben.. Alleen hadden mijn vriend en ik net sex en toen ik daarna naar de wc ging kwam er een soort slijmprop uit met een soort van bloedpuntje erin.. Op google lees ik hierover dat als je zwanger bent dat kunt verliezen en er een bevalling aan komt. De prop leek ook precies zoals een an de foto's op google.. Zal zo de link posten. Herkent iemand dit?

2. mami2

mami2 Niet meer actief

Is het niet gewoon het sperma van je vriend die eruit is gevallen toen je naar het toilet ging ?? Alleen kan ik t bloedpuntje niet helemaal verklaren

3. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ja dacht ik ook maar het leek niet echt op sperma en dat rode puntje vind ik zo vreemd

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    De slijmprop op de foto verlies je voordat je gaat bevallen, dus als je hoogzwanger bent. Aangezien je een week overtijd bent, lijkt me dat niet het geval.

De bloedpuntjes kunnen verschillende oorzaken hebben: , innesteling, door krampen of groei baarmoeder, door iets te ruwe seks, door een beginnende menstruatie.

Ik ben wel benieuwd hoor, vooral omdat je cyclus nu al een week langer duurt... Hou je ons op de hoogte

5. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Jaa vreemd he.. Misschien komt er toch een menstruatie aan..
    Was ook niet bepaald ruwe sex maar ben benieuwd wat het nou was! Vind dit wachten zo vervelend wil gewoon weer verder naar de volgende ronde haha

6. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Net een beetje licht beige afscheiding.. Misschien komt mn menstruatie eraan? Nog nooit gehad dit..

Deel Deze Pagina