Hoihoi, Vraagje, spaced mijn ipad hem of hebben meer mensen dit irritante probleem? Bij alle topics staat nu een bewegende reclameafbeelding bij de titel. Wanneer ik een topic open staat dezelfde reclame afbeelding bij iedere reactie. Echt super irritant. Zelfs wanneer um dit bericht typ zie ik de afbeelding staan. Ik heb al geprobeerd alles af te sluiten en weer op te starten maar ik blijf die krengen zien. Is dit iets nieuws? Of ben ik de enige?
Hmmm denk probleem met m'n iPad, op m'n telefoon doet de site het wel normaal. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Hier geen probleem. Heb je een screenshot? Ben wel benieuwd misschien dat het helpt als je de cache leegt, hoe je dat ook typt. Of even alle apps afsluit. wel eerst die screenshot maken
Tot mijn verbazing is het vanochtend weer weer. Nou ja, dikke prima. Mocht het weer gebeuren plaats ik een screenshot. Als het nou reclame is van iets wat je opgezocht hebt, maar ben op dit moment me toch niet echt aan het verdiepen in weight watchers