Hallo Beheer, Ik ben opzoek naar een topic. Deze stond vannacht nog in de Lounge maar deze is waarschijnlijk verplaatst. Maar ik heb geen idee naar waar. Ik weet dat op het Viva forum de moderators een topic hebben waar ze verkondigen wanneer en waarheen een topic is verplaatst. Is dat misschien een idee voor hier?
Wij plaatsen dit in het desbetreffende topic zelf. Wat je zou kunnen doen is bij je reacties kijken en dan aanklikken: dan vindt je hem ook terug .
Dan is daar helaas niks aan te doen . Het is voor ons onmogelijk om voor zoveel topics die we verplaatsen, een apart bericht te vermelden. Daarom plaatsen we het in het desbetreffende topic zelf .
Ja precies, heel irritant dit. Ook zou het fijn zijn als vermeld zou worden welke topics geheel verwijderd zijn zodat je je niet rot hoeft te zoeken. 😏
Meestal herinner ik wel iemand die iets in dat topic heeft geplaatst en ga ik de berichtgeschiedenis van diegene na... Tenzij ik er zelf iets in heb geplaatst natuurlijk. Wel erg omslachtig dus zo'n Viva-manier zou handiger zijn (toch nog iets goeds aan het Viva-forum?!).
Beste ShampooL, Dank je voor de suggestie. Heb je het onderwerp inmiddels gevonden? Omdat we op Zwangerschapspagina.nl dermate veel berichten verplaatsen is het handmatig bijhouden van een lijst geen goede optie. Het forum biedt wel de optie om een verwijzing achter te laten naar de nieuwe plek maar we hebben hier destijds niet voor gekozen omdat er dan erg veel verwijzingen in een forum zouden komen te staan, die in plaats van de daadwerkelijk geplaatste berichten staan, wat ook weer voor irritatie zorgt. Vaak als je weet wie het topic gestart heeft heb je het betreffende topic vrij vlot gevonden hoor en als je het echt niet kan vinden dan kan het ook zijn dat hij verplaatst is naar de prullenbak en dan mag je ons gerust een privé bericht sturen om te vragen waar het topic is gebleven. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Is het niet mogelijk om bijv een sticky-topic te maken waar de verwijzingen in gezet kunnen worden? Of jullie het nou in het topic zelf of in een sticky aangeven lijkt me niet zoveel extra werk. Ik let er vaak niet eens op wie een bericht post dus ook daarop zoeken is geen optie. En als ik voor ieder onderwerp wat ik wel interssant vind om mee te lezen een abo moet aanmaken wordt me ook te gek (ik lees veel mee)