ervaring met...maxi-cosi priori sps

Discussion in 'Verzorging' started by Miran6, Jan 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miran6

Miran6 Actief lid

Jan 31, 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi , wie heeft er ervaring met deze stoel??
    hij is in de aanbieding bij de baby-dump en vroeg me af of hij iemand goed bevalt ..
    groetjes...

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik heb er eentje geweldig ding vind ik het geen problemen mee en lekker basic dochter zit er ook perfect in dus mijn ervaring uitstekend!!

3. Miran6

Miran6 Actief lid

Jan 31, 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) dank je voor je reactie...morgen maar ff gaan kijken dan :)

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Onze meid zit in de Priori sinds ze 10 maanden is. We zijn erg tevreden over dit autostoeltje.
    We gebruiken het nog steeds.

5. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Wij gebruiken ook de Priori SPS sinds ongeveer haar 10e/11e maand. Zit prima (denk ik:D), lekker makkelijk in de auto te zetten (er zijn er ook met hele ingewikkelde richels en haken waar de gordels dan achterlangs, omheen en tussendoor moeten, bij deze is het heel makkelijk, gordel 1x achterlangs en vastzitten).
    Ik vind het een ideale autostoel en zou hem iedereen aanraden.

6. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Wij hebben de stoel ook sinds 6 maanden in gebruik en zijn hier ook zeer tevreden over. Kleine man zit er goed in, en stoel eruit halen en erin zetten gaat zeer gemakkelijk.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben hem ook, wij kopen hem niet nog eens voor dochterlief,

gewoon omdat wij het heeeel moeilijk vinden om die gordels te verstellen, is echt bijna niet te doen, je kunt de achterkant niet open klappen. dan moet je helemaal met je handen erin prutsen.

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik bedoel dan trouwens dat je in het midden van de stoel 3 (eigenlijk 6;)) gaten hebt, in het begin zitten ze op de onderste, daarna in het midden, en daarna op het hoogste, deze vind ik achter erg moeilijk te verstellen omdat het niet open geklapt kan worden.

9. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Klopt wel dat het even een werkje is als je de gordels wilt verstellen, maar als je eenmaal in de gaten hebt hoe het werkt is het binnen 10 minuutjes klaar. Heb geen ervaring hoe dit met andere autostoeltjes is.

10. Miran6

Miran6 Actief lid

Jan 31, 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben de priori bekeken en het is toch de maxi cosi tobie geworden. Die was ook in de aanbieding. De Tobie zat wat dikker en was het met de gordel makkelijker te doen.
    Maar nog bedankt voor de reacties :)

Share This Page