Hahaha dat herken ik ook ja. Hetzelfde als met dat ik soms stiekem cola of sinas sta te drinken. Tja... dan willen hun dat ook.
En daar gaan we weer...l niet veroordeeld willen worden,maar het zelf net zo hard doen. DE perfecte moeders....wat jammer dat je mij, omdat ik sommige dingen anders doe dan jij, zo negatief neerzet. Niemand is perfect, dat hoeft ook niet. Ik ben, net zo goed als jij, een SUPER relaxte moeder.. Op de persoon spelen is ook niet nodig
Zullen we de term perfecte moeders eens loslaten? Want eerlijk gezegd de mensen die zichzelf blijkbaar aangesproken voelen door deze term, zijn in mijn ogen inderdaad ook verre van perfect De perfecte moeder zit namelijk niet op zwangerschapspagina, die is bezig om sokken te breien voor haar kindjes. Of een wasje draaien, want alles moet bij het eerste vlekje in de was. Of ze is bezig om het huis op te ruimen. Of bezig om het speelgoed anders neer te zetten om haar kindje meer uitdaging te bieden.... enz enz
Haha. Hier zwerven de rozijnen ook nog wel eens rond, vooral in de autostoel en buggy . Als ze die dan in haar mond stopt doe ik net of ik het niet zie.
Nou ja en dan nog... Als een mama zich daar goed bij voelt, dan is dat helemaal oke. Zij is binnen haar referentiekader ee perfecte moeder. Dat ik het niet zo doe:boeie! Als bovenstaande mama daar heel relaxed bij is: iedereen gelukkig
HOU AJB OP STELLETJE BABY'S!!!! En doooorrrrrrr..... Mijn zoontje heeft net een boterham met pasta op zijn stoeltje gesmeerd, heb er met een billendoekje overheen geveegd en hem snel naar opvang gebracht, omdat ik TE moe ben om eerst te poetsen en hem rustig zn driftige bui af te laten maken haha. Hup jasje aan en naar "schooltje". Maar nu is hij daar met zn zusje en ik heb nog steeds niet gepoetst haha.
ach ja hier ook wel ens een smerige kinderstoel die ik aan t eind van de dag pas poets...of zelfs de volgende dag pas
Ik zei pas tegen me vent dat we de kinderstoel denk uit elkaar moeten halen en schuren om schoon te krijgen
Hahaha te herkenbaar allemaal! Zoonlief had laatst een stukje rookworst gevonden (had ie de vorige dag op de grond gegooid) en was het aan het opeten.. iewl! Rozijntjes vind hij regelmatig.. Misschien toch wat vaker stofzuigen? Ik poets de kinderstoel altijd ff met een billendoekje, net zoals z'n handjes en gezicht als hij gegeten heeft..
Ik zet de kinderstoel wel eens onder de douche. Insprayen, in laten trekken en afspoelen met bloedheet water en een harde straal. Hoef ik niet te poetsten haha. Doe hem wel dagelijks met een doekje, maar niet heel uitgebreid hoor.
Haha, ja, precies dat. Heeft manlief hier overigens nog steeds niet gedaan, is ook een heel relaxte vader
Wij gebruiken hier overal billendoekjes en snoetepoetsers voor. Vind ze ideaal om tafel en tafelstoelen mee af te nemen. Verschillende plakkerige etenswaren van de grond vegen. Soms even snel één over de wc bril. En mn eigen handen en mond Heb altijd een pakje in mn tas.
Haha ja regelmatig als ik de kinderstoel oppak denk van: hmm wat voel ik allemaal. Chloë had laatst ook bijna een druif in der mond gestoken die al aardig opweg was op rozijn te worden haha
Ik drink wel eens een wijntje op de zaterdag middag voor mijn ontspanning!! is dat nu ook slecht hihihi is geen hele flessen wijn hoor en ook hier regelmatig babytv maar ik speel ook uren met hem op de grond dus tja en frisse neus krijgt ie genoeg ik wandel vaak en veel met hem buiten
Bolkje. Jij bent echt super leuk! Hier ligt ook niks op de grond, want dat heeft onze Duitse herder dinosaurus dan al lang opgevreten. Ben ik heel slecht nu ik dit vraag; wat is rapley? Heb ik echt nog nooit van gehoord!😳 Verder ben ik ook relaxed denk ik. - Norah kreeg vanaf 4 maanden ook groentehapje, fruit lustte ze niet, nu wel gelukkig. - Tijdens de bv zat ik ook op m'n telefoon - Norah lust absoluut geen melk meer, krijgt daarom pap, en savonds een pap fles - ze krijgt iedere dag wel een koekje - darko weet dat het niet mag maar hij geeft vaak genoeg haar een lebber. Dan loopt hij heel nonchalant langs zo van tralalala ik ben een heel lief klein hondje en ik doe niks, wandel gewoon hier, en dan lerrrrp koekje weg, of Norah een natte snufferd. - laten huilen werkte niet bij haar, nu zit ik bij haar in het grote bed voor de tv, en ze valt met de fles heel braaf in slaap. En ja, (hoop dat ik nu niet allemaal boze reacties krijg) ze slaapt tussen ons in. Goed ingebakerd, en we slapen nu weer alledrie beter. (Tja ik ben een uitzondering maar dat komt ergens anders door) - savonds gaan de twee kleine tafeltjes van het kleed, en lig ik met 100 speeltjes, de hond en de katten samen met Norah te spelen , ja misschien heel kinderachtig maar ik ben een beetje maf en sta dan ook voor haar te dansen enzo! - ze krijgt iedere dag een prakje van hetzelfde wat wij/ ik eet, maar ze krijgt ook vaak genoeg een potje, die van de jumbo vind ze heerlijk! - ze vind diksap en wicky heel erg lekker.