Ik heb vanmiddag de week doorgezaagd met m'n buufvriendin, inclusief rood wijntje, en vervolgens hebben we pizza gegeten
Haha, vind je? Nou, leuk om te horen Volgens mijn moeder ben ik lui en volgens mijn oma een viezerik Maar volgens mij is dat een generatiekloof, want volgens mij is bijna niemand meer zo schoon en opruimerig als dat vroeger het geval was
Hahaha. Voor ik moeder werd was ik onzeker over wat anderen van mij zouden vinden en ik heb GEEN mooie zangstem. Nu betrap ik mezelf er regelmatig op dat ik in de drukke stad of in de winkel kinderliedjes zing tegen Levi inclusief de moves van 'in de manenschijn' en 'klap eens in de handjes' en hoofd, schouderd, knie en teen' Of in de rij van de kassa mijn koetsjiekoetsjiekoe stem gebruik en tegen Levi loop de kletsen over niks bijzonderd, gewoin om hem aan het lachen te krijgen. En als ik bij mijn zusje ben en haar zoontje dan dansen we samen met de kids op de arm op Boni M!!!! Neuh, als jij maf bent, ben ik het ook.
Kinderstoel is waar ook de inzet is ecru maar armleuningen inmiddels zwart morgen maar doen als ik het niet weer vergeet Vanmorgen zat jongste in de wagen en haalt tussen voetenzak en zitting een verrimpeld mandarijn partje
Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik bedenk: Ik ben stiekem wel eens blij dat mijn kids ook ziek zijn als ik het ben *schaam* Dan willen ze tenminste ook de hele dag in bed liggen, en staan ze niet om me heen te stuiteren "mama, wanneer kom je nou uit bed? Mama, ik wil naar de speeltuin, mama, dit is saaaaaaaai!"
Oja wijn drinken! Dat doe ik ook nog wel is haha Ja en we drinken zelfs samen (Zie op internet vaak terug komen ook op fb besloten groepen dat stellen ruzie hebben over wie er kan drinken omdat ze thuis ook altijd 1 bob hebben. Nou we kunnen ook samen genieten van een borrel daar komen baby's van haha)
OMG, ik dacht een fractie van een seconde dat je met "samen" jezelf en je kind bedoelde Leek me iets tƩ relax
Haha leuk. Ik verstop op zondagochtend tussen z'n speelgoed in z'n bedje koekjes..zodat ik me nog een keer om kan draaien. Om vervolgens met de kruimeldief heel zn bed te moeten uitzuigen. En verder ben ik ook best relax .
Hier krijgt ze geregeld nog melk in een fles, dan drinkt ze gewoon meer en het gaat sneller haha. En ze komt lekker tegen me aanliggen. <3 Inderdaad, toch een beetje baby!
Jahoor Hier een relax mama! Al laat ik hem niet alleen Zet hem voor de tv als ik wil stofzuigen Vanaf 5 mnd buggy stand Potjes vanaf 4 Lekker een koekje/cracker uit de hand Ect
Heerlijk toch Ik vind het ook lullig om hem niet meer te geven terwijl z'n zusje wel krijgt. Onze meisjes zijn trouwens opdezelfde dag geboren
Oi, wat heerlijk al die 'relaxte' mama's Ik heb heel veel herkenbare dingen gelezen, maar ook nog wat toevoegingen. - Mijn oudste 2 drinken nooit melk, vinden ze beide niet lekker. Ze krijgen dan ook 'gewoon' yoghi en chocomelk. - Elke dag minstens 1 snoepje (en soms meer...) - TV staat eigenlijk veel te vaak aan, maar vooral als 'behang' - Slapen gebeurt overal, in de box, op schoot, op de bank, in bed, in papa en mama's bed, etc - Jongste krijgt nu ook vanaf 5 maand potjes en hij vindt het heerlijk! - Dochter krijgt 's nachts nog steeds een luierbroekje aan, want ik heb geen zin om ons bed te verschonen omdat ze bijna elke nacht nog tussen ons in slaapt. - Ik laat de oudste 2 vaak genoeg ruzie maken zonder tussenbeide te komen. - Ik lees juist wel elke avond een verhaaltje voor aan de oudste 2, lekker relaxt de dag beƫindigen. En ik val vaak naast dochter in slaap, omdat ze niet alleen in slaap wil vallen. En ik geen zin heb in gekrijs omdat er nog 2 andere kinderen slapen.
Dl tekent al een paar dagen smiddags in een hoekje van de keuken op de muur met haar waskrijtjes. Doe net of ik het niet zie, want ze is telkens een halfuur super tevreden bezig.