Tijd voor een luchtig topic met een knipoog! Waar zijn de relax mama's?? ;)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mw21, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Nou dan kom je lekker hier "relaxt":p vertellen dat je ook potjes hebt gegeven en dat je zoontje nog een flesje krijgt, want dat is waar dit topic om draait.
    En als je behoefte hebt om over tv te komen zeiken, dan open je een eigen topic, zodat je dit kunt doen.
    Zo klaar, opgelost:D.

2. tuc

tuc Niet meer actief

moehaha nee dat " je" in mijn bericht is natuurlijk niet op jouw persoon gericht maar algemeen

3. tuc

tuc Niet meer actief

aan de openingspost te lezen geloof ik idd dat dit niet de insteek was. Dat geloof ik echt, maar lees dan maar eens heel goed 75% van de posts waar duidelijk de sneer naar de "perfecte moeders" wordt gemaakt, en dat dus ook zo benoemd wordt...dan hou je het dus niet meer bij jezelf (niet jij persoonlijk dus maar degenen van die berichten) met opmerkingen als: " ik wordt niet goed van die perfecte moeders" en zo kan ik er nog 10 quoten.

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Geeft niks hoor :D

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Bedankt voor de uitleg, ik voelde me bijna al "imperfect" :D whaha.

6. penseel

penseel Niet meer actief

#166 penseel, 14 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2015
    Dit WAS EEN super leuk topic.

Heb kunnen lachen om sommige dingen omdat ze herkenbaar zijn.

Nu mijn mening van uit de lounge is dit topic geopperd,

Ik ben liever die SUPER relaxte moeder.

Dan de perfecte moeders die WILLENS EN WETENS dit topic onderuit proberen te halen.

Die perfecte moeder zal mij aan mij reet roesten. Dan bedenk ik mij maar dat ik niet te GIERIG. Ben om een extra sjaal aan te schaffen. Wat als het zo moet dan regeer ik net zo als de rest.

Snoepen mag hier de hele dag mogen zo laat baar bed gaan als ze willen en dat meen ik.....:D:D:D

Dit topic tikte ik van uit mijn mobiel nu smily er bij.

7. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja hoor veel van die punten ben ik 'schuldig' aan. Met name TV kijken zodat ik het huishouden kan doen of eten koken. Alleen laten van m'n jongste soms als hij ligt te slapen dan laat ik hem even en haal ik de oudste op.

8. tuc

tuc Niet meer actief

pfff wat ben jij dieptriest zeg!

Verder laat het maar van mijn kant, misschien heeft iemand begrepen dat het niet voor iedereen even grappig is. De insteek nogmaals geloof ik dat die grappig was, maar sommige opmerkingen niet.

Veel plezier verder nog, ik zal jullie topic niet verder verstoren want dat was ook totaal mijn bedoeling niet.

9. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Reed = reet :D

En +1

10. KimK

KimK Niet meer actief

Maar Penseel, nu heb ik wel eens een foto van jouw zoon gezien. Die is niet echt slank... Ik bedoel prima dat je hem de hele dag laat snoepen, maar of dat nou de juiste keuze is ;). Zeker op zijn leeftijd...

11. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    hier ook wel vrij relax vind ik zelf haha

- Regenachtige dagen wat langer de tv aan.
    - tijdens t voeden op mn mobiel of in slaap vallen
    - borstvoeding afbouwen zonder geldige reden.
    - potjes gaf ik niet, gewoon omdat ik ze smerig vind haha gaf t wel als wij zelf slecht aten. wij pureerden wel.
    - niet elke dag naar buiten
    - mag vies worden buiten, plassen stampen, met stokken, zand en water spelen.
    - pyjamadagjes
    - ook vaccinaties zonder verdieping
    - niet elke dag onder de douche, wel wassen.
    - spelen op de tablet of telefoon
    - past de 5 sec regel toe als er eten op de grond valt
    - zoontje kreeg diksap ipv thee of water
    - krijgt ook wel eens zoet op brood
    - zoontje kijkt wel eens spongebob
    - moet op de trap als hij na aantal keer waarschuwen niet luistert
    zo zullen er nog wel meer dingen zijn haha

niemand is perfect toch? er is niet 1 bepaalde manier van opvoeden. iedereen moet doen wat zij vind wat goed is. En inderdaad soms doe je ook gewoon maar wat en weet je t ook niet.

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    We gaan verder waar we gebleven waren dacht ik zo :)

Daarom staat er ook luchtig topic :)
    Zonder verdediging

Oja de 5 sec regel! Dat is hier ook wel is 50 sec haha
    En zie de oudste ook wel is rondlopen met een rozijntje waarvan ik denk mmmm waar komt die vandaan haha

13. Sorry hoor, maar wat zijn sommige mensen hier triest om elkaar persoonlijk aan te gaan vallen. Vind de opmerking dat Tuc gierig zou zijn niet leuk, maar de opmerking over het kindje van Penseel vind ik echt te vele malen te ver gaan. Kom op zeg! We zijn volwassenen, je gaat toch niet andermans kindje dik noemen?! Sorry KimK, normaal gesproken vind ik je opmerkingen helemaal prima, maar nu ga je echt veel te ver.

14. KimK

KimK Niet meer actief

Ik vind het bizar dat een kind de hele dag mag snoepen, juist als een kind al wat flink is! Dan moet je als moeder toch ingrijpen? Ik noem hem btw bewust niet dik, maar niet slank. Want dik vind ik een vervelend woord.

15. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Hahahaha moest hier erg om lachen:D

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben ook makkelijk met dingen die op de grond gevallen zijn haha. Laatst inderdaad net als MW20, alleen dan met een stukje brood:D

17. Je gaat andermans kind niet beoordelen op uiterlijk, vind ik. Dat vind ik gewoon een stap te ver gaan.

En verder respecteer ik de wens van TS om dit luchtig te houden, dus ik hou er nu over op.

18. penseel

penseel Niet meer actief

Dan ben je nog dommer dan ik dacht!!!!!!!!!!!!!!

En daar laat ik het bij. Ze mogen hier de hele dag snoepen dag in dag uit....;);););)

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha, ja héél herkenbaar inderdaad! Of mijn zoontje ziet toch dat ik stiekem in de keuken een snoepje of koekje in mijn mond prop.... en tsja, dan wil hij natuurlijk ook :cool:

20. penseel

penseel Niet meer actief

Waar het mij om gaat is dat er van uit de lounge dit topic om zeep is geholpen en nu dus ook door mij.

Het was een luchtig topic en dat Kimk mijn zoon mollig noemt daar heeft ze niks aan gelogen. Maar hij is zeker niet TE dik hij is flink de lucht in geschoten en is in de groei naar boven en gelukkig niet naar de zijkanten.

Daar bij hij is nooit mollig geweest als kind nu als puber wel wat.

Deel Deze Pagina