Tijd voor een makeover. Bye bye plain Jane.

Discussie in 'De lounge' gestart door Fee89, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Pietje, wat een leuke jurkjes! Denk dat je prima zo'n dikke zwarte panty en lange legging als je dat fijner vindt er onder kan dragen hoor.

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Dank jullie wel! Nu duimen dat ze net zo leuk staan als dat ze lijken....

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik hou de vier jurkjes van WE! De Smashed lemon jurkjes was de zwart witte veeeel te lang voor mij. De ander vond ik wel leuk maar manlief vond het niks. Aangezien we de andere vier wel allebei leuk vinden is dat wel ff genoeg ;)

Morgen dus in een van m'n nieuwe jurkjes naar kantoor :)

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Leuke jurkjes!

5. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier vandaag op mijn vrije dag lekker geurende handzeep en douchegels gekocht bij Yves Rocher. Héérlijke verwennerij :)

En een halfuur eerder opgestaan gisteren zodat ik voor het vertrekken naar het werk, gastouder, enz. nog een zalig warm bad kon nemen. Phoeh toch vroeg hoor hihi

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

En pietje, hoe voelde het in je nieuwe jurk?

Hier toch wel een beetje spijt van de pony.. hij groeit best snel en elke dag hetzelfde gezicht (omdat je er niks anders mee kan), vind ik niet zo leuk.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Even reageren op de openingspost, ik hoef niet zo vroeg weg dus sta sowieso eerder op. Als ik moet werken doe ik in de winter foundation, poeder en blush. Mn ogen maak ik op en ik gebruik lipgloss.
    In de zomer alleen mn ogen en lipgloss, maar dan ben ik niet zo geel:D
    Mn haren ligt er aan waar ik zin in heb, soms een vlecht soms een knot soms gewoon een hoge staart.

Met kleding kan ik niet zoveel aangezien ik sowieso geen hakken aan doe naar mn mijn werk. Dat vind ik wel jammer, want ik hou er wel van om er net bij te lopen.
    Meestal naar mijn werk een blouse en spijkerbroek (wat ze vaak al te netjes vinden voor een schoonmaakster;)). Ach ja beter overdressed, dan underdressed hahaha.
    Thuis loop ik wel vaak in iets makkelijks gewoon omdat ik van comfortabel hou. Ik hoef me dan voor niemand op te doffen dus heb er dan ook vaak geen zin in.:)

@sue je kan je pony toch een beetje schuin dragen evt met speltjes ofzo?
    Je kan het nu ook wat langer laten groeien en dan kijken of je kan variëren.:)

8. Sue87

Sue87 Niet meer actief

@buffy: hij is wat rond geknipt dus hem veranderen in een schuine pony/lok (wat ik hiervoor had) is redelijk snel te doen, maar dan moet hij iets bijgeknipt worden. Daar istie nog te kort voor! Heb hem vandaag bij elkaar gedraaid en weggestopt op mn hoofd met speltjes. Niet ideaal, maar wel even fijn voor een dagje.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb nu een kleine week ander reinigingspul enzo, en een gezichtsscrub om te testen en een dag/nachtcreme om te testen.
    Ook ander spul tegen de pukkeltjes en ik denk...dat ik heel voorzichtig verbetering begin te zien. *niet te hard roepen hhhahaha*
    Voelt wel lekker om zo uitgebreid schoon te zijn :)

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik snap je volledig! Ik ben nu een drietal (?) weken bezig met goed reinigen en smeren en begin ook verbetering te voelen en zien. Zachtere huid, egaler, wie weet wel mindere rimpels haha maar dat zal wel niet. Voel heerlijk!! En best wel trots op mezelf dat ik niet zoals voorheen na drie dagen weer opgeef met verzorgen!

11. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Mijn collega kwam vrijdag naar me toe en zei dat mijn ogen zo mooi opgemaakt waren en dat ze erop gelet had dat mijn ogen de laatste tijd elke dag zo mooi gemaakt zijn.

1e complimentje dat niet van mijn vriend komt! Leuk!

12. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Dat doet een mens goed! Ik probeer me nu ook dagelijks op te maken!

13. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ah dat is leuk!! Fijn als het andere mensen opvalt.

Welke verzorgingsproducten gebruiken jullie nu dan?

14. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Wat leuke topic!!
    Ik doe graag mee :p
    Maar eerst even alle pagina doorlezen.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier valt het ook de omgeving op.
    Heb idd al complimenten gehad ook over mn haar en over mijn make up.

Ik gebruik nu gezichtsscrub van Clinique en de rest van Zarqa.
    Was schuim, anti acne anstip spul en dag/nachtcreme.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    #97 Mams136, 10 nov 2015
    Laatst bewerkt: 10 nov 2015
    Oh my...Heb zodalijk om 9:00 mijn eerste afspraak bij de sportschool :O Niet om af te vallen,mijn gewicht is prima gezond. maar om strakker in mijn vel te komen.
    Ik hou mijn hele leven al van lekker eten maar mijn lijf tollereert het niet meer vertelde de weegschaal laatst :O
    Dus als ik wil blijven eten...moet ik ook meer bewegen.
    Spannend hoor! Ga in mn eentje...brrrr

17. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Woehoe hoe is de workout gegaan ?

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oh man!!
    8km fietsen, 1,6km roeien...dat riedeltje ging prima.
    Toen een of ander trajectje met spieroefeningen. En toen kreeg ik een GIGA suikerdip. Ging bij oefening 8 zowat voor de vlakte. Afgevoerd met een natte doek in de nek :O *genaaaaaant!!!*
    Bloeddruk gemeten en die is prima.
    Daarna maar gestopt. Had een uur vol gemaakt.
    Ontbijt advies gekregen voor de volgende keer :) En ik moet een banaan meenemen haha. Oh en gebeurt het nog een x dan moet ik ff suiker prikken van de trainer. Maar hij vermoedt een samenloop van omstandigheden. Het was namelijk ook erg warm in de zaal en hij merkte ook al op dat de zuurstof wat laag werd.
    Maargoed, al met al heb ik lekker nabrandende bovenbenen en een uur gesport.
    Morgenavond Zumba en volgende week dinsdag om 09:00 proberen we het gewoon weer.

19. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik heb de vrijdag avond altijd om uitgebreid in bad te gaan, nagels mooi te doen, alles even nalopen, wenkbrauwen epileren etc etc.

(overigens een tip zodat de nagellak echt ook een week goed mooi blijft: loreal paris heeft een gellak, beetje prijzig, maar als je die eroverheen doet, breekt niks, je lak blijft ook echt de hele week mooi!)

's ochtends doe ik ook niet superveel hoor, meer met de kids bezig idd.
    Maar als ik bijv. eens mijn haar mooi wil hebben, doe ik voor t slapengaan een bepaalde soort knot in, waardoor t 's ochtends als je t eruit haalt SUPERMooi valt.
    Je hebt echt veel filmpjes hoe dat te doen op youtube :D
    Ik doe om de dag mijn gezicht scrubben met zo'n scrubhandschoen, doe ik gewoon onder de douche met reinigingsgel en de andere dag gewoon met water en washand.
    Idd een dagcreme, beetje mascara. Wat het, naar mijn mening snel wel mooi maakt is een beetje blush.
    Oogt lekker gezond :) 2 sec werk :)

Daarnaast hou ik zelf ook echt niet van die schilderij gezichten. Maar je look is al snel heel mooi als je haar goed zit en je een kleine basis hebt :)

Deel Deze Pagina