ik zou willen dat ik een bad had Heerlijk, deed ik bij mn ouders thuis idd ook zo. Maar nu houdt het met scrubben en scheren onder de douche helaas wel op.
Ohhh jaa, jammer!! Ik heb een vriendin die een bad heeft gekocht wie ze uit kan klappen, weet verder niet precies hoe of wat het is, maar ik kan niet zonder me bad. Was ook echt een must op mijn lijstje bij het kopen van de woning! Wel leuk om zo ieders beauty tips te lezen
wij waren al superblij dat we überhaupt wat konden kopen. En we hebben een heerlijk huis...alleen helaas geen bad. Maar allemachtig zeg...wat heb ik een spierpijn. En dan ga ik zo nog richting zumba ook!
Mams 136, goed bezig hoor!!! Complimenten! Hier ff een downer.. plain jane komt weer boven drijven. Nu 2 dagen gewerkt icm zorg kind en huishouden.. ben kapot! Make up doe ik 'ochtends natuurlijk wel en mn haar vast. Maar bijv mn wenkbrauwen.. de bushbush is er niks bij! Maar waar haal ik de tijd vandaan?
Oh dat is lastig ja! Ik deed mn pony altijd stylen, dat gaf al een andere look (ik heb golvend haar van mezelf, krullen als ik het niet föhn). Ik heb wel een bad, maar zit er bijna nooit alleen in. Maak er gewoon geen tijd voor en meestal wil mijn vriend dan ook mee. Pakken we wat te drinken erbij en gezellig kletsen. Dus dan heb ik geen tijd voor tutten hahaha. @mams136 kun je er misschien ook niet later een bad in zetten? Of is de badkamer daar te klein voor? Wij waren ook blij dat we konden kopen en wij hadden het geluk dat er een bad in zat. Maar als dat niet was, dan was het pech.. Was allang blij dat we uit die huursector weg konden @Sue87 hahaha bush bush kijk anders of je het s avonds ff kan doen? Onder het tv kijken ofzo? Ik heb ook wel es mn spiegel naar beneden gehaald en zitten oefenen met mn haar invlechten. Anders heb ik daar ook niet echt tijd voor
helaas...het is een oude arbeiderswoning. model badkamer van 1meter breed Net voldoende voor een douche en wastafel...
Pony kan nu redelijk schuin.. zit wel de hele dag te vegen maar voel me er iets minder onzeker op. Om mezelf te motiveren maar een BB creme gekocht om te proberen en een blusher. Heb een redelijk gevlekte huis van mezelf en van foundation krijg ik puistjes. BB creme over de dagcreme heen en hopen dat dit wel gaat. Blusher maakt ook al n verachil! Hoe gaat het met jullie? Oja en de bushbush is byebye even snel bijgewerkt haha
Hier weer even een dip. Menstruatie en daarbij een extra acne aanval van jewelste. Gister even de noodtroepen ingezet. Gescrubt, vervolgens een peelingmasker,daarna wassen en toen uitdrogend spul op de puistjes en ze zijn al beduidend kleiner. Maar echt zo'n baan van jukbeen naar kin...vol over de wang naar beneden. Superopvallend *jankt* Verder zit ik nu in de sportkleding. Ondanks de heftige menstruatie ga ik het toch proberen. Ontbijttip van de trainer geprobeerd en ik werd gewoon misselijk zoveel als het is haha. Maar hopen dat het er goed op gaat. Banaan zit in de tas voor tussendoor. En dan maar hopen dat ik daar niet doorlek want ik kan praktisch elk half uur naar het toilet...
Net even mijn nagels gelakt en mijn handen ingesmeerd met handcrème! Wil dit eigenlijk wel een keer per week blijven doen!