Mijn robot pakt elke cm mee hoor, die scant de ruimte en pakt hem dan cm voor cm. Ik heb hem als extra, niet als vervanger. Ik bedoelde dus als een extra naast de werkster.
Poe vind dat lastig. Hier doet ze iedere week alles stofzuigen en dweilen (boven, beneden) Badkamer, toilet, keuken. Ze kan altijd in 1 ruk door en wij doen zelf ook nog iedere dag beneden zuigen en 1x dweilen en meestal pakt ze nog een kleiner klusje erbij. Hier komt ze 3 uur per week en die tijd heeft ze wel echt nodig
Dat is ideaal dat hij elke hoek pakt en bedankt voor je tip. Ik ben veel thuis en ken mezelf, m’n handen zouden gaan jeuken om het zelf te doen. Heb ook met hulp in huis dat ik niet elke hulp oké vind. Het moet allemaal een beetje op mijn manier en kan er slecht tegen als het anders gaat. Ligt aan mij hoor.
Ik heb zelf liever iemand die wekelijks komt zo dat ik bepaalde zaken gewoon aan haar kan overlaten. Anders moet je die in de week dat ze niet komt alsnog zelf doen. Ze komt hier de ene week 3 uur en de andere week 2 uur. In de 3 uur doet ze de badkamer, wc beneden, keuken, beneden stoffen, zuigen en dweilen en de trappen stofzuigen. In de week dat ze maar 2 uur komt doet ze de badkamer en keuken wat oppervlakkiger. Slaapkamers en klussen die maar eens in de zoveel tijd hoeven, zoals de ramen zemen, doen wij zelf. Ik wil niet eens dat iemand mijn slaapkamer doet haha.