ik vind de sex juist spontaner geworden maarja, we hebben ook maar 1 kindje, en als die licht te dutten in de box kunnen wij best even naar boven, of als ze slaapt in haar bedje hebben we de woonkamer voor onszelf. Nu mist ze ons nog niet, als ze wat ouder word gaat dat natuurlijk wel veranderen....
Nou sex vind ik sowieso voor s avonds in bed, maar ik houd er niet eens van dus ben blij daar even met goed excuus vanaf te zijn Ik mis meer gewoon het echte wezenlijke contact. Mijn man pot alles snel op en zit net in veel moeilijke situaties tegelijk weer, vliegt van hot naar her en dan weinig nachtrust.. Ben zo bang voor weer overspannenheid maar ook ik ben nu niet altijd op mn best. Dochters verkouden, twee uurtjes slaap gehad laatst..
Mijn zoontje was de eerste drie maanden in de avonden heel erg aan het huilen. Veel krampjes en gewoon moe en overprikkeld. Maar sinds een maand gaat het super. Hij slaapt wel benede bij ons op de bank wand boven wordt hij weer wakker maar we kunnen lekker met elkaar kletsen en tegen elkaar aan zitten.