Tijd voor huishouden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nova1986, 29 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, het is nu net nog even een rot leeftijd.
    Ze is 13 maanden, en loopt nog niet zelfstandig.
    Over een paar maanden is het wellicht wat makkelijker omdat ze dan kan lopen.
    Dan zet ik haar aan het werk. :p:p:p

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, daar heb je ook helemaal gelijk in hoor. Dat is echt meer mijn probleem, één vriendje is gek op kauwgom, en ik heb altijd diverse smaken kauwgom in huis en als ze een snoepje kiezen mogen ze van mij altijd 1 snoepje en 1 stukje kauwgom, kind zal eerder denken oh bij de mama van *naam* mogen we altijd kauwgom. :roflmao:

3. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Loslaten. Ik werd in het begin knettergek bijna omdat ik het niet rond kreeg. En dan heb ik ook nog een man die in 3 ploegen werkt en ik dus bv niet boven ga schoonmaken als hij ligt te slapen. En aan het einde van de dag heb ik gewoon geen zin meer.
    Dus werk ik om alles heen. Wc gaat wel ff elke dag, dat is zo gedaan. Stofzuigen en dweilen om de dag hoewel in de zomer elke dag omdat de deur open staat dan.
    Keukenkastjes aan de buitenkant gaan vaak ff snel na de afwas mee (Wij hebben geen vaatwasser) De was tussendoor. De week voor man zijn nachtdienst zorg ik dat ik boven een stofzuigeren stofdoek erdoor heb gehaald zodat ik in de week van zijn nachtdienst weinig tot niets boven hoef te doen.
    Badkamer boven doe ik vaak ff tussendoor als dochter in bad zit. Doekje over de wasmachine, wastafel etc.
    In de week van zijn nachtdienst stop ik in de ochtend 1 was in de machine voordat man naar bed gaat zodat ik die daarna kan ophangen.
    Ramen aan de buitenkant komen om de maand de glazenwassers voor. dat is me die 17 euro echt wel waard. En verder doe ik de rest zoals het me uitkomt en als het me stoort of vies is.

Nova1986 vindt dit leuk.
  4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Hmmmm
    Helaas nooit last van

Deel Deze Pagina