Hallo dames!!! Deze maand hebben wij voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Nu is het zo dat ik vorige maand heel "raar" ongesteld was. Op mijn NOD was er toen niets aan de hand...dus idd test gedaan en negatief. Afijn twee dagen er na inimini bruin verlies heeel weinig! 1 Dag daarna helder rood (1 veeg, sorry voor de details ) Afijn....toen was het weg...weer test gedaan nega!!! Drie dagen daarna ongesteld niet zo mega veel maar wel ongi. Normaal heb ik een cyclys van 29/30 dagen. Toen dus 34! Heel raar dus.... toch nog wel weer een test gedaan maar deze was negatief. Nu weet ik eigenlijk niet goed welke dag ik aan moet houden...heb 2 dagen positieve ovutest gehad. Flink aan het klussen geweest En in principe als ik van een cyclus van 30 dagen uit ga moet ik dinsdag ongi worden. (HOPELIJK NIET NATUURLIJK) Maar goed afgelopen week heb ik regelmatige 'rare' steken door mijn borsten gehad...af en toe dat ik dacht van nou zeg hou op... dit heb ik een aantal dagen gehad en heb het nog steeds af en toe!!! Wanneer zouden jullie gaan testen? En kunnen die steken een teken zijn van een zwangerschap? Heb af en toe ook wat gevoelige onderrug maar dit heb ik normaliter ook als ik ongi moet worden. Dus hellupieieieiei.....wat zal ik doen?????? Advies gevraagd!!! groetjes Dookiegirl
Dat wilde ik dus ook gaan zeggen. Ik word (helaas) altijd keurig 14 dagen na mijn eisprong ongi. Heb je je eisprong gevoeld? Hoop voor je dat het raak is....
Dank jullie wel voor de antwoorden!!! Kzit vandaag op dag 14 na mijn eisprong, en nee ik voel me eisprong nooit. Gisteren ieniminie echt heel weinig veegje roze (echt bijna niets) .... durf nu niet meer te kijken op het papiertje hahaha Naja heb me voorgenomen om deze week gewoon af te wachten....mocht ik volgende week zondag nog niet ongi zijn. Doe ik een test!!! Hoop dat ik zo lang kan wachten! Liefs mij