Special K rode vruchten 'namaak'...bah.

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo meiden,

omdat ik nogal moeite heb met ontbijten, dacht ik om eens een keertje cornflakes te kopen.Zo gezegd, zo gedaan.
    Ik zat al heel de tijd met Special K van Kellogs in m'n hoofd.
    Maar toen ik in de winkel kwam, was ie wel erg duur...en er stond een huismerk naast dat er hetzelfde uitzag, dus ja...:D
    (voor diegene die het kennen; het is van 'Stylesse', huismerk van Carrefour.)

Maar ik vind het eigenlijk maar vies.:)
    Die rode vruchten zijn echt mier- en mierzoet!
    Fitness van Nestlé met chocolade heb ik ook eens gehad, maar die vond ik ook maar niks.(die tarwevlokken of wat dan ook waren erg taai)

Is de échte Special K dan toch lekkerder?
    Want zo wordt het ontbijten er ook niet makkelijker op.:D

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind de special K rode vruchten een enorme zure nasmaak hebben.. heb het één keer geprobeerd, maar voor mij geen tweede keer meer..

3. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik heb de Special K Rode vruchten ook al eens gehad, maar ik vond de vruchten ook véééélste zuur!
    Ik vind die met pure chocolade wel errug lekker! :)
    En All Brann met chocolade vlokken erbij tussen, die vulde altijd wat beter omdat daar meer vezels in zitten. :)

4. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    De Special K met een toevoeging hoef ik niet, maar de Special K naturel is wel erg lekker! En als je dan zoetigheid wil, strooi je er een beetje suiker over. ;)

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik koop ook altijd naturel cornflakes, ik gooi er altijd een beetje hagelslag of vlokken doorheen.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik vind m juist onwijs lekker! zeker als je er zelf nog verse aardbeitjes doorheen gooit! :)

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik vind Quaker Balans errug lekker!
    Jammer genoeg hebben ze die tegenwoordig ineens niet meer in de supermarkt waar we altijd komen, dus ben ik overgestapt op gewone cruesli, maar als we ergens anders boodschappen doen neem ik deze altijd weer mee :D

8. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik ben zelf uitgekomen op All-bran van Kellogs, echt heel lekker vind ik het, je hoeft er niks op of over te doen behalve melk of yoghurt.
    Zitten ook veel vezels in.
    Die Special K met vruchtjes vond ik niet lekker, maar smaken verschillen natuurlijk.

9. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Ik had eerst ook altijd die Special K rode vruchten. Vond het opzich wel lekker....Maar sinds ik van Quaker Winterrijk heb ontdekt eet ik in de herfst winter alleen nog maar dat! Met speculaas mmmmmmm echt lekker! In de lente/zomer heb je andere maar die vind ik niet zo lekker. Dan neem ik liever Cruesli naturel van Quaker.

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ooo ik vind ze ook zoooo vies! BRRRRR

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Weet je welke nog verslavender is, Allbran gevuld met chocolade, die vierkantjes zeg maar.
    Maar bij de Appie kost het 4,50 per pak....

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien moet ik maar een ouderwetse doos Nestlé chocolade...iets gaan kopen. :D
    Van die chocoladebolletjes zijn dat, superlekker!

Maar ik probeer ook een beetje op m'n lijn te letten, vandaar de Special K. ;)

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jam jam, ik vind tresor van kellogg's mmmmmm :D:D:D

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ik ben ook een slechte onbijter, neem meestal magere yoghurt met muesli en wat zoetstof.

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, ja die allbran choco waar ik het over heb, zijn dan nog een soort van gezond omdat er zoveel vezels in zitten

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Lovely83; yoghurt krijg ik 's morgens echt niet weg... :(

@Blackeyedgirl; ja ze lijken me wel errrrug lekker! :D

Wat vinden jullie van de andere Special K smaken?
    Bijvoorbeeld apple crumble, melkchocolade (lust geen puur) of hazelnoten & amandelen?

Ik heb bij iemand ook rood fruit met vanille gezien, maar schijnbaar is dit in België niet te krijgen...

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Mij leek die special k erg lekker maar heb niet eens 1bordje ervan gegeten maar weg moeten gooien bah erg zuur vond ik het.

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    De Echte vind ik ook smerig haha wou 1x dieeten, en dat zal ook vast lukken als je dat 2x per dag moet eten!!!!!!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik vind het ook echt smerig.
    Ben dan wel niet aan het dieeten ofzo maar dan ga ik liever voor iets met chocolade erin...:p

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik at eerst de chocolade cruseli van Quaker.
    Totdat ze de smaak hadden veranderd, bleh.

Nu eet ik die van de supercoop of Jumbo eigen merk cruseli met chocolade. En dat is gewoon precies dezelfde smaak als de oude van Quaker.

Deel Deze Pagina