Hallo meiden, omdat ik nogal moeite heb met ontbijten, dacht ik om eens een keertje cornflakes te kopen.Zo gezegd, zo gedaan. Ik zat al heel de tijd met Special K van Kellogs in m'n hoofd. Maar toen ik in de winkel kwam, was ie wel erg duur...en er stond een huismerk naast dat er hetzelfde uitzag, dus ja... (voor diegene die het kennen; het is van 'Stylesse', huismerk van Carrefour.) Maar ik vind het eigenlijk maar vies. Die rode vruchten zijn echt mier- en mierzoet! Fitness van Nestlé met chocolade heb ik ook eens gehad, maar die vond ik ook maar niks.(die tarwevlokken of wat dan ook waren erg taai) Is de échte Special K dan toch lekkerder? Want zo wordt het ontbijten er ook niet makkelijker op.
ik vind de special K rode vruchten een enorme zure nasmaak hebben.. heb het één keer geprobeerd, maar voor mij geen tweede keer meer..
Ik heb de Special K Rode vruchten ook al eens gehad, maar ik vond de vruchten ook véééélste zuur! Ik vind die met pure chocolade wel errug lekker! En All Brann met chocolade vlokken erbij tussen, die vulde altijd wat beter omdat daar meer vezels in zitten.
De Special K met een toevoeging hoef ik niet, maar de Special K naturel is wel erg lekker! En als je dan zoetigheid wil, strooi je er een beetje suiker over.
Ik vind Quaker Balans errug lekker! Jammer genoeg hebben ze die tegenwoordig ineens niet meer in de supermarkt waar we altijd komen, dus ben ik overgestapt op gewone cruesli, maar als we ergens anders boodschappen doen neem ik deze altijd weer mee
Ik ben zelf uitgekomen op All-bran van Kellogs, echt heel lekker vind ik het, je hoeft er niks op of over te doen behalve melk of yoghurt. Zitten ook veel vezels in. Die Special K met vruchtjes vond ik niet lekker, maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik had eerst ook altijd die Special K rode vruchten. Vond het opzich wel lekker....Maar sinds ik van Quaker Winterrijk heb ontdekt eet ik in de herfst winter alleen nog maar dat! Met speculaas mmmmmmm echt lekker! In de lente/zomer heb je andere maar die vind ik niet zo lekker. Dan neem ik liever Cruesli naturel van Quaker.
Weet je welke nog verslavender is, Allbran gevuld met chocolade, die vierkantjes zeg maar. Maar bij de Appie kost het 4,50 per pak....
Misschien moet ik maar een ouderwetse doos Nestlé chocolade...iets gaan kopen. Van die chocoladebolletjes zijn dat, superlekker! Maar ik probeer ook een beetje op m'n lijn te letten, vandaar de Special K.
Hihi, ja die allbran choco waar ik het over heb, zijn dan nog een soort van gezond omdat er zoveel vezels in zitten
@Lovely83; yoghurt krijg ik 's morgens echt niet weg... @Blackeyedgirl; ja ze lijken me wel errrrug lekker! Wat vinden jullie van de andere Special K smaken? Bijvoorbeeld apple crumble, melkchocolade (lust geen puur) of hazelnoten & amandelen? Ik heb bij iemand ook rood fruit met vanille gezien, maar schijnbaar is dit in België niet te krijgen...
Mij leek die special k erg lekker maar heb niet eens 1bordje ervan gegeten maar weg moeten gooien bah erg zuur vond ik het.
De Echte vind ik ook smerig haha wou 1x dieeten, en dat zal ook vast lukken als je dat 2x per dag moet eten!!!!!!
Ik vind het ook echt smerig. Ben dan wel niet aan het dieeten ofzo maar dan ga ik liever voor iets met chocolade erin...
Ik at eerst de chocolade cruseli van Quaker. Totdat ze de smaak hadden veranderd, bleh. Nu eet ik die van de supercoop of Jumbo eigen merk cruseli met chocolade. En dat is gewoon precies dezelfde smaak als de oude van Quaker.