Luna: Ik weet niet in hoever je gezondheid je wat sport je in de steek laat . Maar ik sport met billy blanks tiffiny Dit zijn wel filmpjes voor gevorderden in de zin die het al langer doen . https://www.youtube.com/results?search_query=billy+blanks+2016 Hij heeft een hele boel ook voor beginners Tiffany doe ik op moment niet omdat ze een tijd terug mij niet echt hielp zeg maar . https://www.youtube.com/results?search_query=tiffany+rothe Ik voel me er erg goed bij als ik gesport heb soms een uur soms korter . Ben net weer begonnen door we hier griep gehad hebben samen . Wandelen doen wij elke dag wel .
Ik heb er één op school zitten, en één thuis... Waarvan 2 dagen op het KDV, dus die dagen werk ik. De rest van de dagen ben ik 's avonds ook thuis omdat mijn partner best veel weg is. (veel hobby's) Ik ga één keer in de 8 weken 's avonds naar een schoonheidssalon, da's mijn momentje rust. vaak pak ik daarna thuis een warm bad met een boek en dat vind ik dan heerlijk. ik kan ook echt wel genieten van het moment dat mijn jongste naar bed gaat 's middags. Dan heb ik mijn tablet in de keuken staan en kijk ik uitzending gemist/ youtube en ga ik terwijl ik kijk mijn dagelijkse dingen doen. Vind dat heerlijk. 's avonds, als ik dan toch alleen ben en de kinderen slapen, lees ik zo af en toe een fora, kijk ik facebook, schrijf ik een kaartje naar vriendinnen/familie, of knutsel ik wat. ben graag creatief in huis bezig met projectjes, of maak "werk" van cadeautjes voor een ander. ben wat dat betreft ook echt wel een huismus.
Niet.. Peuter slaapt niet meer overdag, baby powernapjes.. Savonds aan het werk of aan het klussen/ schilderen... Merk dat het me wel op gaat breken..
Ik kijk ook tv of kijk wat rond op internet maar merk dat ik hier niet van oplaad. En dat gebeurt wel als ik haak, brei of lees maar daar ontbreekt dus de energie voor 's avonds. Best spijtig!
Haken, heel veel haken. Ben bezig met 2 cal dekens voor op de bank zodat ik lekker op warm op de bank kan zitten.. om te haken
Me-time? Wat is dat... Nee, ik ga 2 à 3 keer per week een uurtje lopen als de kinderen op bed liggen. Ik werk 4 dagen per week, dus veel tijd blijft niet over. De overige tijd verbreng ik met man op de bank.
Tijd voor mezelf had ik amper toen de jongste nog niet op de psz zat. En daar was ik soms heel verdrietig om, omdat ik me soms zo opgesloten voelde in het moederschap. Nu gaat hij 4 ochtenden naar de psz en die ochtenden doe ik ook echt rustig aan. Ik maak eerst een snel rondje door het huis, wat opruimen, wasmachine aan, keuken schoon en dan plof ik op de bank en ga netflix kijken Daar laad ik echt helemaal van op. Hobby's heb ik niet echt, ik ben niet zo handig en creatief Alhoewel ik graag schrijf. Ik kijk er naar uit dat de jongse ook naar school gaat, dan ga ik het schrijven meer oppakken. En ik probeer ook af en toe te wandelen en probeer nieuwe recepten uit. Dat soort dingen lukken simpelweg niet als de jongens erbij zijn.