Stoelmassage bij bedrijven

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik kwam deze pagina tegen en ik ben er helemaal enthosiast over! Het is belastingaftrekbaar en het lijkt me inderdaad erg goed voor de werknemers.

Wat vinden jullie er van?

http://www.jolanda-stoelmassage.nl

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Het is heerlijk! Wij hebben iedere 2 weken een stoelmassage op het werk en daar kijk ik iedere keer weer naar uit

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ook van Jolanda? Of van een ander bedrijf?

Hoe zijn jullie er aan gekomen? Vind het wel lastig om aan de man te brengen bij een bedrijf.

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Nee via een ander bedrijf. Ik werk er zelf nog niet zo lang, maar die stoelmassage is er al jaren. Weet niet hoe we er aan gekomen zijn, maar wat ik wel eens gehoord heb is dat het vrouwtje die de massage geeft een aantal proefmassages heeft aangeboden. De reacties waren toen zo positief dat de directie heeft besloten om het standaard in te voeren.

Misschien dat je dus zoiets kunt doen?

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb ook iedere week stoelmassage bij ons in het bedrijf is dat iets heel normaals...ik vindt het echt lekker...alleen ben ik na die tijd zo ontspannen dat ik even mijn best moet doen om weer op gang te komen :D

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het lijkt me heerlijk maar ik denk niet dat onze directie hierin geld zal steken ;)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Heerlijk lijkt me dat.

Ik zou als werkgever hier wel in willen investeren.

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Op de site staat dat de werkgever het van de belastingdienst kan terugvragen.

Dus ik ga eens een woordje met me baas overleggen. :)

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Wij hebben een proef gehad, was er zelf niet enorm enthousiast over (wel lekker, maar niet heel bijzonder). Maar kan me wel voorstellen dat het vanuit een werkgever een goed idee is om werknemers te stimuleren / aandacht te geven.

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Goed idee! :D

2 werkgevers terug (lol, stage :) ) werkte ik bij een groot bedrijf (meer dan 300 werknemers) waar op onze afdeling ook een massagestoel stond! Die kon je een tijd van tevoren reserveren en dus in je pauze genieten! :D

Deel Deze Pagina