Ik kwam deze pagina tegen en ik ben er helemaal enthosiast over! Het is belastingaftrekbaar en het lijkt me inderdaad erg goed voor de werknemers. Wat vinden jullie er van? http://www.jolanda-stoelmassage.nl
Het is heerlijk! Wij hebben iedere 2 weken een stoelmassage op het werk en daar kijk ik iedere keer weer naar uit
Ook van Jolanda? Of van een ander bedrijf? Hoe zijn jullie er aan gekomen? Vind het wel lastig om aan de man te brengen bij een bedrijf.
Nee via een ander bedrijf. Ik werk er zelf nog niet zo lang, maar die stoelmassage is er al jaren. Weet niet hoe we er aan gekomen zijn, maar wat ik wel eens gehoord heb is dat het vrouwtje die de massage geeft een aantal proefmassages heeft aangeboden. De reacties waren toen zo positief dat de directie heeft besloten om het standaard in te voeren. Misschien dat je dus zoiets kunt doen?
ik heb ook iedere week stoelmassage bij ons in het bedrijf is dat iets heel normaals...ik vindt het echt lekker...alleen ben ik na die tijd zo ontspannen dat ik even mijn best moet doen om weer op gang te komen
Op de site staat dat de werkgever het van de belastingdienst kan terugvragen. Dus ik ga eens een woordje met me baas overleggen.
Wij hebben een proef gehad, was er zelf niet enorm enthousiast over (wel lekker, maar niet heel bijzonder). Maar kan me wel voorstellen dat het vanuit een werkgever een goed idee is om werknemers te stimuleren / aandacht te geven.
Goed idee! 2 werkgevers terug (lol, stage ) werkte ik bij een groot bedrijf (meer dan 300 werknemers) waar op onze afdeling ook een massagestoel stond! Die kon je een tijd van tevoren reserveren en dus in je pauze genieten!