hopelijk snapt iemand wat ik bedoel, ik ben opzoek naar een grote maten badpak met een rokje eraan vast. zegmaar om de probleemgebieden te verbergen... bij wehkamp kan ik dit niet vinden... wie weet waar wel?
badpakjurk - BESLIST.nl - Slimmer shoppen - aanbiedingen, prijsvergelijking & goedkoopste shops Zit vast wat tussen Bonprix
Ik zie ze altijd op Amerikaanse websites, maar eigenlijk vind ik ze erg lelijk. Heb zelf ook behoorlijke billen (en de rest) maar zo'n rokje verbloemd eigenlijk niks... het legt vind ik juist meer nadruk op dat je iets wilt verbergen. Maar als jij je er prettig in voelt, gewoon doen! Succes met zoeken. Zag net deze bij Wehkamp, zoiets? C&A badpak? Bestel nu bij wehkamp.nl
Ik zoek ook zoiets, ik heb zelf verbrande plekken op me bovenbenen maar heb wel eens zo een badpakjurkje aangehad maar is wat te kort voor mij.. Ik schaam me er erg voor en loop nu maar in een beach short en een tankini topje.. Ik had ze bij de bonprix besteld.
bij bonx prix in het boekje zag ik hele leuke!! maar heb niet naar de mater gekeken overweeg het om er zelf ook 1 te kopen
Ik heb er zo 1, van Lascana. Ik ben er heel blij mee! Voel me nu weer prettig in het zwembad/op het strand. Heb hem besteld bij Otto.nl, maar zie hem niet meer op de site.
Bij C&A hebben ze ze,ik heb de knalroze aan gehad,vond em echt heel leuk alleen bij mijn borsten zat ie voor geen meter,heb ik vaker bij badpakken want als je een grotere maat heb gaan ze er maar gelijk vanuit dat je cup F hebt ofzo. Ga es kijken op de sites die hier als tip gegeven zijn.
Bij bonprix inderdaad. Maar daar zijn al heel veel badpakken en bikinis uitverkocht. Maar wist je dat een rokje juíst accentueerd?
Dat ligt natuurlijk helemaal aan je figuur en het model zwempakjurk dat je draagd. Ik heb een zogenaamd appel figuur,heb een dikke buik en met b.v dat model wat ze bij C&A hebben valt dat mooi weg(nou ja weg,het valt niet zo op )
Hey ik zie die badpakjurken voor het eerst. Ik draag badpak met short, maar die jurken zijn veel leuker.. Ik ga deze week ook effe opzoek..